اخبار ورزشی

مجیدی بدون توصیه و سفارش رفت

مجیدی بدون توصیه و سفارش رفت

جدایی فرهاد مجیدی و حضورش در کشور امارات شایعات زیادی را پیرامون تیم استقلال ایجاد کرده و گمانه زنی‌های مختلفی هم در فضای مجازی و رسانه‌های غیر رسمی مطرح می‌شود.
یکی از مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود این است که سفارشات و توصیه‌هایی باعث جدایی فرهاد مجیدی از استقلال شده اما این موضوع کذب بوده و در حالیست که باشگاه استقلال هنوز روی قرارداد سه ساله تاکید دارد و هیچ مشکلی هم برای ادامه همکاری دو طرف وجود ندارد.
با اینحال مدیران باشگاه با وجود ناراحتی از این اتفاق و توافق مجیدی با طرف اماراتی که به نظر نمی‌رسد محدود به روزهای اخیر باشد، علیرغم قرارداد موجود قصد ندارند به اجبار این همکاری را ادامه بدهند. به همین خاطر قرار است امروز جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد باشگاه برگزار شود و در خصوص بحث انتخاب کادرفنی برای فصل بعد به بررسی جوانب بپردازد.
یکی از موارد مد نظر مدیران باشگاه استقلال انتخاب سرمربی خارجی برای حضور در لیگ بیست و دوم است اما هنوز گزینه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته نشده، به همین خاطر قصد دارند در این جلسه به طرح گزینه‌های مختلف خارجی و همچنین ایرانی و بررسی آن‌ها بپردازند. در این راستا اخباری در خصوص سفر مصطفی آجورلو مدیرعامل و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه به دبی برای مذاکره با چند گزینه خارجی منتشر شد اما این سفر در واقع قرار بود به هدف انجام امورات زیرساختی انجام شود که در حال حاضر به تعویق افتاده است.
بیشتر بخوانید:

سردار آزمون در مراسم ختم والیبالیست گنبدی/عکس

خداحافظی حامد لک از پرسپولیس/عکس

طارمی گران شد/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا