اجتماعی

مبتلایان به کووید خفیف در خانه درمان شوند

مبتلایان به کووید خفیف در خانه درمان شوند

وزارت بهداشت سنگاپور همچنین اعلام کرد: ممکن است چند هفته طول بکشد تا موج فعلی بیماری کووید۱۹ به اوج خود برسد و کاهش یابد.

همچنین وزارت بهداشت این کشور روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالی که تعداد بیماران مبتلا به نوع شدید کووید۱۹ و بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه دارند زیاد نیست اما تقاضا برای تخت های بیمارستانی افزایش یافته که آن هم عمدتا به خاطر ضرورت بستری شدن و درمان بیماران کرونایی مبتلا به بیماری های مزمن و زمینه ای در بیمارستان است.

مقامات بهداشتی سنگاپور از افرادی که به نوع خفیف کووید۱۹ مبتلا شده اند یا علائم این بیماری را ندارند اما تست کرونای آن ها مثبت شده خواستند تا به منظور کاهش فشار بر کادر درمان، روند درمان خود را در خانه سپری کنند.

بر اساس گزارش ها، از نزدیک به ۲۹۴ هزار مورد ابتلا به کووید۱۹ طی ۲۸ روز گذشته در سنگاپور، ۹۹.۷ درصد از مبتلایان علائم خفیف این بیماری را داشته یا بدون علامت بودند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بر اساس آمارهای رسمی، تاکنون حدود ۹۱ درصد از جمعیت ۵.۵ میلیونی سنگاپور به طور کامل واکسینه شده و ۶۶ درصد از این جمعیت نیز دُز یادآور واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

۲۳۵۲۳۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا