آذربایجان شرقی

ماجرای خوشحالی جالب تراکتوری ها در شب پیروزی یزدانی مقابل تیلور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید واسعی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در اردوی آماده‌سازی تهران اظهار داشت: خدا را شکر چند روزی است تمرینات پیوسته‌ای را زیر نظر کادر فنی و فیروز کریمی انجام می‌دهیم. به آینده تراکتور خیلی امیدوار هستیم. ان شاء الله پنجره نقل و انتقالاتی‌مان هم هرچه سریع‌تر باز شود تا با اضافه شدن بازیکنان مدنظر به ترکیب، با تیمی کامل و یکدست وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در خصوص آرام‌تر شدن وضعیت تیم تراکتور پس از حواشی ماه‌های قبل عنوان کرد: با تلاش‌های محمدرضا زنوزی شنیده‌ام بدهی سنگین به بازیکنان خارجی پرداخت شده و قرار است اتفاقات خوبی برای تراکتور بیفتد. پس از گذاشتن این سختی‌ها امیدواریم پنجره نقل و انقالاتی زودتر باز شود.

هافبک تراکتور درباره نقش فیروز کریمی در بهتر شدن شرایط روحی و روانی و آرامش بازیکنان تراکتور گفت: وی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کریمی مربی کارکشته‌ای است که با کوله‌باری از تجربه در تراکتور فعالیت می‌کند، امتحان خود را هم در تبریز پس داده و هواداران و بازیکنان خیلی وی را دوست دارند. همه با جان و دل همه کار برای تراکتور، هواداران، کریمی و آینده خودمان انجام می‌دهیم و امیدوارم هرچه رقم می‌خورد به سود این تیم بزرگ باشد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک تراکتور درمورد وضعیت خودش پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و محرومیت چهار ماهه، توضیح داد: پس از پشت سر گذاشتن یک فصل مشقت بار که خدا را شکر تمام شد اکنون با آینده رو به رو هستم و خیلی به نشان دادن توانایی‌های خودم در فصل جدید خوش‌بین و امیدوار هستم. تلاش می‌کنم در سال جدید برای خودم و تیم تراکتور مثمرثمر باشم.

واسعی درخصوص اینکه با توجه به جذب نشدن بازیکنان نه چندان سرشناس در تیم تراکتور برخلاف سال‌های قبل، این تیم چه هدفی در فصل جدید دارد، پاسخ داد: در تیم‌هایی که دنبال نتیجه گیری هستند فقط بزرگی اسم بازیکن ملاک نیست بلکه تیم باید یکدست و یکدل باشد و همه برای موفقیت تیم تلاش کنند. تمام توان خود را برای موفقیت می‌‌گذاریم و هدفی جز این نداریم.  تیم خوبی هم داریم و هدف ما هم راس جدول است.

هافبک تراکتور درباره میزان آمادگی این تیم در فاصله ۱۲ روز مانده تا شروع لیگ برتر، گفت: ۸۰-۹۰ درصد تمرینات بدنسازی را انجام داده‌ایم. اکنون هم با برگزاری بازی‌های دوستانه خود را برای شروع لیگ برتر محک می‌زنیم و امیدواریم در فرصت باقی مانده به آمادگی صد در صد برسیم.

واسعی درباره فیلم منتشر شده از شادی و رقص مازندرانی بازیکنان تیم تراکتور پس از برتری حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور و کسب قهرمانی وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد، توضیح داد: فیلمبردار آن فیلم خودم بودم (باخنده). حسن یزدانی واقعا دوست داشتنی است و پس از اتفاقی که برای وی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی در المپیک رخ داد همه ناراحت شدیم. به همین دلیل برتری وی برابر تیلور و کسب قهرمانی جهان یک دغدغه ملی بود. پس از این برد همه خوشحالی مضاعفی به دست آوردیم و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.

وی اضافه کرد: شب مبارزه بین یزدانی و تیلور زودتر شام خوردیم تا همه یک جا جمع شویم و این کشتی را ببینیم. همه مشغول دعا بودیم و ما هم مانند کل ملت ایران برای یزدانی انرژی مثبت می فرستادیم. خدا را شکر وی برنده شد. پس از آن کشتی محمد عباس‌زاده و عبدالله حسینی به عنوان مازندرانی تیم تراکتور و هم استانی یزدانی خوشحالی ویژه‌ای کردند و من هم فیلم گرفتم. ظاهرا این فیلم در فضای مجازی خیلی بازتاب داشت. البته در شبی که این کشتی انجام شد از نتایج سایر کشتی‌گیران ما هم واقعا شگفت‌زده شدیم زیرا امیرحسین زارع هم طلا گرفت و چهار کشتی‌گیر دیگرمان هم فینالیست شدند. هرچند از بین آنها فقط کامران قاسم‌پور در نهایت طلا گرفت و سه نفر دیگر با وجود شایستگی به طلا نرسیدند اما سومی جهان هم بد نیست. امیدوارم بچه‌ها در سال‌های آینده همت کنند و همه آنها مدال خوشرنگ طلا را به دست آورند.

انتهای پیام /60017


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا