سمنان

ماجرای توهین عضو شورای شهر سمنان به منتقدان چه بود؟+ سند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بازگشایی پیاده‌راه امام خمینی (ره) به روی خودروها در روزهای اخیر به خبر داغ رسانه‌ها و فضای مجازی در استان سمنان تبدیل شده است.

این موضوع واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم، مؤثران و حتی اعضای شورای شهر سمنان و متعاقب آن، دستگاه‌های نظارتی به همراه داشت؛ تا آنجا که رئیس شورای شهر اذعان کرد او با تشخیص خود، دستور بازگشایی این خیابان سنگ‌فرش را که برای آن حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده، داده است!

بعد از چندی کشمکش در این‌باره، پستی از «رضا صباغیان»، عضو شورای شهر سمنان در یکی از گروه‌های تلگرامی سمنان منتشر شد که در آن آمده بود: «اقدام بله. اشتباه بود. ولی موج‌سواری دلالان و متضررین و سوءاستفاده از این فضای غبارآلود کاملاً قابل مشاهده است که والله اگر پیاده‌راه جیبشان را با پول و باج دادن سواره‌راه کنی، یک‌شبه مطالبه از پیاده راه حتی به جاده کمربندی هم تغییر خواهد کرد».

این نوشته واکنش‌های متعدد مردم و منتقدان را به همراه داشت که خواستار عذرخواهی صباغیان شده بودند؛ اما یک روز بعد، این عضو شورای شهر سمنان بیانیه‌ای را توسط یکی از پیج‌های سمنان منتشر کرد که در آن آمده است:

«اینجانب رضا صباغیان عضو شورای شهر ششم و خادم مردم شهیدپرور سمنان به اطلاع می‌رساند: با توجه به انتشار خبر جعلی از طرف بنده در مورد خیابان امام که در فضای مجازی در حال انتشار می‌باشد به اطلاع می‌رسانم این خبر از طرف اینجانب فاقد اعتبار می‌باشد.

ضمن پوزش از جهت اشتباه صورت گرفته متأسفانه طبق اطلاع دوستان متوجه شدم پیام‌هایی از طرف بنده برای برخی گروه‌ها و دوستان در حال ارسال می‌باشد که هیچ موضوعیتی با بنده ندارد، این موضوع با شکایت بنده از طریق مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است، بیان این‌گونه جملات از طرف بنده دروغ و فاقد اعتبار است.

بنده همیشه مخالف قرار دادن مردم در برابر مردم بوده و خواستار نشستی با حضور موافقین و مخالفین طرح، انجمن‌های مختلف و خبرنگاران محترم بوده‌ام تا در محیطی دوستانه به فکر راه‌حلی باشیم تا نه کسبه محترم خیابان امام متضرر شوند و نه حقی از بیت‌المال ضایع گردد.

امید است خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بنده را به شما مردم خوب و نجیب سمنان همچنان و همانند گذشته عنایت بفرماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار»

جدای از اغلاط املایی و نگارشی موجود در این بیانیه، باید منتظر ماند تا مرجعی که این عضو شورای شهر سمنان می‌گوید در آن در حال پیگیری ماجراست، نتیجه نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا