مازندران

لیگ دسته اول فوتبال کشور | تساوی رایکا‌ در بوشهر

خبرگزاری recive مازندران ـ سرویس ورزشی| شاهین بوشهر در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، در خانه پذیرای رایکای بابل بود. 

در این بازی امین احسان بخش، ابوالفضل علایی، صالح غلامی، محمدرضا میمدی، محمد ره‌آورد، مجید قشقایی، مهران حاجب، الیاس صالحی، مصطفی احمدی، علی مصلی نژاد و میلاد سوری برای تیم شاهین بوشهر بازی می‌کردند.

ترکیب تیم رایکای بابل هم عبارت بود از سعید ابراهیم پور، علی گودرزی، محمد آژیر، ناصر رضایی، سینا قنبرپور، محمد دلاوری، علی خانلرزاده، رضا نبی زاده، میلاد قربان زاده، محمد رضی پور و رضا عبدی.

شاهین بوشهر که در دو دیدار ابتدایی لیگ تن به شکست داده بود و در پی کسب نخستین پیروزی خود در یک بازی خانگی بود، برابر رایکای بابل به تساوی رضایت داد تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

اما رایکا که به همراه پیروز قربانی از دو بازی ابتدایی خود چهار امتیاز به دست آورده بود و سعی در نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی داشت با این تساوی ۵ امتیازی شد تا به آینده امیدوار باشد.

در این دیدار جذاب و تماشایی که گلی رد و بدل نشد، دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای داشتند و موقعیت‌های زیادی نیز خلق کردند اما در نهایت بازی بدون گل و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاهین بوشهر به نخستین امتیاز فصل خود برسد و رایکا نیز با 5 امتیاز در رتبه هفتم جای گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ح


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا