اخبار ورزشی

لیورپول امشب برای رونالدو برنامه ویژه دارد

لیورپول امشب برای رونالدو برنامه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری recive؛ امشب دیدار حساس دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در خانه مرسی سایدی ها برگزار می شود. تیم یورگن کلوپ به دنبال حفظ شانس های قهرمانی خود در لیگ برتر است و شیاطین سرخ نیز نمی خواهند از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان عقب بمانند. اما دیشب کریستیانو رونالدو فرزند در راه خود را از دست داد و به همین علت ساعتی قبل باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد این بازیکن در مسابقه امشب برابر لیورپول غایب خواهد بود.
این ستاره محبوب و ۳۷ ساله دوشنبه شب بیانیه مشترکی با جورجینا رودریگز منتشر کرده و اعلام کرد پسر در راهش جان خود را از دست داده و البته دختر او در صحت و سلامت کامل به سر می برد. حالا نشریه میرر مدعی شد هواداران لیورپول قصد دارند در دقیقه هفت بازی امشب این تیم با منچستریونایتد در استادیوم آنفیلد، یک دقیقه کریستیانو رونالدو را تشویق کرده و در حقیقت اینگونه به ستاره پرتغالی حریف تسلیت بگویند.
اگرچه شماره هفت شیاطین سرخ بازیکنان محبوبی بین هواداران لیورپول نبوده و چندین بار نیز در استادیوم خانگی این تیم موفق به گلزنی شده، اما امشب طرفداران مرسی سایدی قصد دارند کریستیانو رونالدو را مورد تشویق قرار داده و بدین ترتیب به این بازیکن بزرگ و البته غایب در این دیدار ادای احترام کنند. یونایتد در مسابقه رفت و در استادیوم اولدترافورد با پنج گل مغلوب لیورپول شده و امشب به دنبال انتقام آن شکست سنگین است.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب سرمربی کرمانی‌ها پس از خوش‌وبش با مدیرعامل باشگاه مازندرانی/عکس

بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خارجی ندارند

مدافع ملی‌پوش سپاهان در تیررس پرسپولیس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا