اخبار ورزشی

لک، دور از جدول کلین شیت‌ها؛ دروازه‌بان استقلال و سپاهان “ترین” شدند

به گزارش میدان، با گذشت ۱۴ هفته از لیگ برتر بیست و یکم و نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول مسابقات، کم کم جدول “ترین”‌های این دوره از لیگ سر و شکل خود را پیدا می‌کند.

البته در جدول رده‌بندی بیست و یکمین دوره از لیگ برتر برخی آمار به دلیل حکم انضباطی باشگاه گل گهر صورت حقیقی ندارند و باید در میزان گل‌های خورده و زده تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان دقت کافی صورت بگیرد تا آمار به شکل حقیقی منتشر شود.

بر اساس این توضیحات باید گفت ۵ دروازه‌بان بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته‌اند اما نکته مهم آن است که علی رغم سال‌های گذشته، در این فصل دروازه‌بان پرسپولیس جایی در میان دروازه‌بان‌های کلین شیت باز ندارد.

پرسپولیس با آمار ۱۰ گل خورده یکی از بدترین فصل‌های خود را سپری می‌کند چرا که سرخپوشان در فصل گذشته که به چهارمین قهرمانی پیاپی خود دست پیدا کردند، در پایان هفته سی‌ام ۱۴ گل خورده به نام آن‌ها ثبت شده بود و حالا با گذشت ۱۴ بازی ۱۰ توپ وارد دروازه پرسپولیسی‌ها شده است.

کریستوفر کنت (دروازه‌بان سپاهان)، سید حسین حسینی (دروازه‌بان استقلال) و حسین پورحمیدی (دروازه‌بان آلومینیوم)، دروازه‌بان‌هایی هستند که همگی ۸ کلین شیت به نام خود ثبت کرده و در یک جایگاه قرار می‌گیرند.

پس از این ۳ نفر، مهرداد بشاگردی، دروازه‌بان تیم تازه لیگ برتری شده هوادار با ۷ کلین شیت حضور دارد و احسان مرادیان، دروازه‌بان فولاد خوزستان با ۶ کلین شیت تا به این جای کار برترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر هستند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا