سمنان

لزوم رفع کاستی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن

لزوم رفع کاستی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،آئین رونمایی از ۵۰ طرح شهرداری سمنان با اعتبار یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و معاونان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در این آئین اظهار کرد: باید در کل سال مانند هفته دولت تلاش و کوشش شود و این منش در دولت سیزدهم مشهود است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در هفته دولت، بر الگو بودن شهیدان رجایی و باهنر برای دولت‌مردان از نظر پرکار بودن و پایبندی به ارزش‌ها تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی در آموزه‌های دینی ما به عنوان یک اصل مهم تلقی شده و گره‌گشایی از کار مردم به عنوان یک عبادت محسوب می‌شود.‌

امام جمعه سمنان با تاکید بر توجه به پیوست‌های فرهنگی در اجرای نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: نیازهای فرهنگی مسکن مهر در گذشته خوب دیده نشد و کمبود پیوست‌های فرهنگی مانند مسجد دیده می‌شود. امید است در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این کاستی‌ها رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه از تجربه‌های شهرها و استان‌های دیگر در ارتقای سرمایه‌گذاری، صادرات و اشتغال بهره‌گیری شود، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، هم آورده اولیه سنگین و هم سود ۱۸ درصد برای تسهیلات زیاد است. هدف این است که محرومین مسکن‌دار شوند و اگر نتوانند این مبالغ را پرداخت کنند، خانه را می‌فروشند و باز هم مسکن گران می‌شود

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا