خوزستان

لزوم تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره خوزستان/ کمک‌های لازم به کشتی استان صورت می‌گیرد

لزوم تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره خوزستان/ کمک‌های لازم به کشتی استان صورت می‌گیرد

در خالی که اهواز میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان‌پهلوان تختی است، بعدازظهر امروز رئیس فدراسیون کشتی کشورمان با استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو گرد.

در این نشست که با حضور علیرضا دبیر، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان و رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان برگزار شد، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: خوزستان پتانسیل بالایی در کشتی دارد، و کشتی گیران این استان موفقیت های خوبی را در رقابت های المپیک، جهانی و آسیایی داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به علاقمندان بسیار کشتی در خوزستان و پتانسیل بالای این استان برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی، نیازمند یک سالن بزرگ و چند هزار نفری هستید و اگر سالن نیمه سازی که چندین سال است مراحل ساخت و ساز آن متوقف شده، تکمیل شود بسیار ارزشمند خواهد بود.

دبیر تصریح کرد: خوزستان پتانسیل آن را دارد که با تیم های خوبی در لیگ برتر کشتی شرکت کند، ما امسال شاهد حضور چند تیم در لیگ بودیم اما نیاز است که یک تیم قدرتمند با یک حمایت کننده مالی قوی از خوزستان در لیگ حضور داشته باشد تا حق کشتی این استان به درستی ادا شود.

خلیلیان نیز در این دیدار تصریح کرد: کشتی فرنگی از قدیم در خوزستان مطرح بوده و کشتی گیران خوزستانی عملکرد خوبی را در رقابت های مختلف داشته اند.

وی ادامه داد: کمک های لازم را به کشتی استان خواهیم داشت و هرگونه همکاری که نیاز باشد را در این زمینه با فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان خواهیم داشت

استاندار خوزستان اظهار داشت: دستور خواهم داد تا موضوع تکمیل سالن نیمه کاره اهواز پیگیری و گزارش آن به من داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی از چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، برای تماشای این مسابقات در سالن رقابت ها حضور خواهد یافت.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا