قزوین

لزوم بررسی روند صدور مجوزهای ساخت در شهرک نسیم آبیک

لزوم بررسی روند صدور مجوزهای ساخت در شهرک نسیم آبیک

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ علی شعبانی، در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در فرمانداری آبیک برگزار شد، گفت: شهرستان آبیک از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و خدمات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت به استان قزوین و سایر استان‌ها ارائه می‌دهد و به همین خاطر مسئولان در جایگاه خدمت‌گزاری باید شبانه‌روز کار کنند، چرا که اکتفا کردن به ساعت اداری برای خدمت به مردم کوتاهی محسوب می‌شود.
او افزود: شهدا از جان، مال، پست، موقعیت و خانواده گذشتند و جانشان را نثار کردند تا مردم در آسایش و امنیت باشند و دین و ناموس مردم و وجب به وجب خاک کشور حفظ شود و حالا اگر خود را با شهدا مقایسه کنیم و نمره‌ای به خودمان بدهیم، تکالیف ما مسئولان بسیار سنگین و از حد تصور بالاتر است.
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه مسئولان کم‌وبیش در دستگاه متبوع خود با بیت‌المال مواجه هستند، اضافه کرد: در برخی موارد و به ندرت شاهد دخل و تصرف مسئولان و زیرمجموعه ادارات به بیت‌المال هستیم که خیانت به مردم محسوب می‌شود که تحت هیچ عنوان قابل تحمل و پذیرش نیست و نسبت به این مسائل نگاه خط قرمزی داریم و بدون شک در صورت کشف اینگونه اقدامات با هیچکس تعارف نداریم.
شعبانی ادامه داد: مسئولان ادارات باید بر کارکنان و زیر مجموعه‌های خود نظارت کافی، تاکید، توصیه، تذکر و هشدار لازم را در خصوص حفظ بیت‌المال داشته باشند، زیرا در صورتی که از منصب و جایگاه خود سوءاستفاده کنند، برخورد قاطع انجام می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ها و به نوعی اصلاح نظام اقتصادی توسط دولت، بیان کرد: با هرگونه اخلال در شبکه توزیع اقلام و مایحتاج عمومی مردم اعم از احتکار و گران‌فروشی برخورد قضایی صورت می‌گیرد، چرا که از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی است و با اخلال‌گران اقتصادی برخورد جدی می‌شود.
او از محول کردن موضوع شهرک نسیم روستای ابراهیم‌آباد کوهپایه شهرستان آبیک به مدیر کل بازرسی استان قزوین و تاکید برای ورود جدی به این موضوع مبنی بر سکونت ۳۷نفر و صدور انشعابات برای حدود ۴۰۰نفر خبر داد و گفت: اگر واقعا سوءاستفاده شده باشد یا برخی الحاق به بافت‌هایی که انجام شده، شاید به صلاح مردم و روستا نبوده و شاید فردی مجوز داشته باشد اما شخصی که بر خلاف قانون مجوز یا مصوبه صادر کرده، باید پاسخگو باشد و در این زمینه با سودجویان و متخلفین برخورد لازم انجام می‌شود.
رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان بر حضور مسئولان در بین مردم شهرستان آبیک برای دسترس بودن، پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید و خاطرنشان کرد: اگر موانع خدمت‌رسانی به مردم برداشته و برای حل مشکلات آن‌ها اقدام شود، اعتماد و رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا