خوزستان

لزوم اجرای واکسیناسیون براساس زمانبندی تعیین شده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه روند سرعت واکسیناسیون در خوزستان نسبتا خوب است، اظهار کرد: باید بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده واکسیناسیون به اتمام برسد تا آمادگی ورود به زندگی و فعالیت عادی در بخش‌های مختلف را داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان‌هایی که در واکسیناسیون کند عمل می‌کنند سرعت روند را بیشتر کنند چرا که این موضوع در ارزیابی مدیریت‌ها لحاظ می‌شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: میزان پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها بهتر شده و عقب‌ماندگی‌ها را به صورت نسبی جبران کردند که باید این سرعت کار ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی باید با جدیت دنبال شود، افزود: امیدوارم با تشکیل این قرارگاه، واکسیناسیون روستایی به بهترین شکل انجام شود و میانگین پوشش واکسیناسیون در استان خوزستان افزایش یابد.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم بر حمایت و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی، گفت: نباید اجازه داده شود احیانا روند کار کند شود یا اقدامات سرعت‌گیر اجرا شوند.

خلیلیان عنوان کرد: دستگاه‌ها باید توسعه خدمات غیرحضوری را جدی بگیرند. تجربه خوبی در بخش‌هایی داشتیم که می‌توان آن را به سایر بخش‌ها تعمیم داد.

وی افزود: در حال حاضر در دنیا ارائه خدمات غیرحضوری در دستور کار است و با توجه به شرایط کرونا، باید این موضوع را به فرصت تبدیل کنیم و با توسعه زیرساخت‌ها، خدمات غیرحضوری در استان خوزستان تقویت شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا