سیستان و بلوچستان

لزوم اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در بخش پشتکوه خاش

به گزارش خبرگزاری recive از خاش، علیرضا شهنوازان صبح امروز در دیدار با جمعی از بهورزان، دهیاران و معتمدین بخش پشتکوه خاش در مرکز جامع خدمات سلامت بیلری اظهار کرد: استقبال از طرح واکسیناسیون زمینه ساز مهار ویروس کرونا و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی خواهد بود.

وی افزود: دهیاران بخش پشتکوه موظفند در راستای اجرای هر چه بهتر روند واکسیناسیون با بهورزان این بخش نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

بخشدار پشتکوه تصریح کرد: در صورت عدم همکاری دهیاران تا اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در روستاهای با احکام انتصابی آنها موافقت نمی‌‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش های بی وقفه بسیج در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق  ظاهر شده است گفت: قطعا از ظرفیت بزرگ بسیج در اجرای صدرصدی واکسیناسیون کرونا در روستاهای بخش پشتکوه خاش استفاده خواهد شد.

شهنوازان خاطر نشان کرد: علما، معتمدین و ریش سفیدان نیز باید از ظرفیت خود برای فرهنگسازی مناسب و حذف باورهای نادرست استفاده کنند تا مردم از طرح واکسیناسیون استقبال کنند.

بخشدار پشتکوه خاش با بیان اینکه آمار تبعه خارجی و مهاجر ساکن در روستاهای بخش پشتکوه در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده است گفت: دهیاران بعنوان آخرین حلقه متصل به دولت موظفند تذکرات لازم جهت دریافت دوز اول و دوم واکسن را به این افراد ارائه دهند و در صورت عدم همکاری این افراد به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی معرفی خواهند شد.

شهنوازان یاد آور شد: بیش از ۳ هزار و ۸۶۳ نفر در مرکز جامع خدمات سلامت بیلری و پنج خانه بهداشت زیر نظر این مرکز، جامعه هدف واکسیناسیون هستند که تا کنون با پیشرفت ۳۰ درصدی تعداد ۱ هزار و ۱۵۹ نفر واکسینه شده اند.

این مسوول افزود: برای اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در تمامی روستاهای بخش پشتکوه خاش همکاری بیش از پیش بهورزان، دهیاران ، معتدمین و ریش سفیدان و همچنین مساعدت بسیجیان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/3139


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا