اخبار ورزشی

لاپورتا: امیدوار بودم مسی بگوید مجانی برای بارسلونا بازی خواهد کرد!

خبرورزشی –

خوان لاپورتا در گفت‌وگو با «رادیو کاتالونیا» درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان اخیر به خاطر ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قرارداد او به دلیل قانون وضع شده سقف دستمزدها توسط لالیگا، گفت: امیدوار بودم که مسی در آخرین لحظه بگوید که مجانی برای بارسلونا بازی خواهد کرد. دوست داشتم این را از مسی بشنوم، اما نمی‌توانیم از بازیکنی در سطح لئو این را بخواهیم. شواهد نشان می‌دهد که مسی قبلاً پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را دریافت کرده بود. همه می‌دانستند که او یک پیشنهاد بسیار خوب دارد. مسی از ما خواست که کریستین رومرو را جذب کنیم؟ نمی‌خواهم وارد جزئیات این موضوع شوم!

وی همچنین درباره ماجرای منصرف شدن بارسلونا از امضای قرارداد CVC که طبق ادعای خاویر تباس (رئیس سازمان لالیگا) فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید آنها را از امضای این قرارداد منصرف کرد، اظهار داشت: CVC برای خیلی از باشگاه‌ها در لالیگا معامله خوبی است. اگر معامله‌ای به خوبی مورد مطالعه قرار نگیرد، بارسلونا نمی‌تواند به آن متعهد شود. ما خودمان را به این قرارداد متعهد نکردیم. بله ممکن است در آینده این موضوع امکان‌پذیر باشد، اما آنها باید آن را مورد بازبینی قرار دهند. هیچکس برای ما شرط نمی‌گذارد و مهمتر از همه رئال مادرید. ما خودمان تصمیم می‌گیریم. اگر قرار باشد این پول را به‌عنوان بدهی وارد باشگاه کنیم، آن را نمی‌خواهیم.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین راجع به احتمال جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: بله، ما می‌توانیم در صورت نیاز بازیکنان جدیدی هم جذب کنیم و منابع این کار را هم تأمین خواهیم کرد. ما نمی‌خواهیم بدهی بیشتری داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم منابع مالی جدیدی داشته باشیم.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا