اخبار ورزشی

قهرمانی لیگ تنیس بانوان به «یر به یر» رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین روز لیگ‌ تنیس بانوان بین تیم‌های هیات فارس و یر به یر البرز در آکادمی مومن زاده اصفهان برگزار شد. 

در نخستین دیدار انفرادی ماندگار فرزامی با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مقابل آریسا سبزه زار به پیروزی رسید. در دومین مسابقه بخش انفرادی، رومینا زینالی با نتیجه (۱-۶) نسترن چوبیه را از پیش رو برداشت تا این دیدار ۲ بر صفر به سود تیم یر به یر به پایان برسد. 

با کسب این پیروزی از سوی تیم یر به یر، نماینده البرز عنوان قهرمانی را بدست آورد. تیم هیات تنیس فارس در جایگاه دوم ایستاد و تیم های پندار سیرجان و رز اسپرت نیز مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب پس از دو هفته رقابت تیم‌های حاضر در لیگ بانوان و مشخص شدن تیم های راه یافته به لیگ برتر، امروز با برگزاری فینال به پایان رسید.

در این دوره ۲۵ تیم از استان های تهران، البرز، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، قم، کرمان و گیلان حضور داشتند. 

با برگزاری مراسم اختتامیه که با حضور راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، داود عزیزی رئیس فدراسیون و سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد، به تیم های برتر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا