سمنان

قرار داد خرید بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در دهه فجر منعقد شد

قرار داد خرید بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در دهه فجر منعقد شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات سیاسی، اجتماعی، فضایی، نطامی، پزشکی و علمی در دنیا موثر بوده است.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله ماه رجب، اعیاد گذشته، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی،۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات اقتصادی از محل سفر ریاست محترم‌جمهوری به استان اختصاص یافت.

هاشمی به کسب‌ رتبه اول استان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید و بازگشت به چرخه تولید ۷۲ واحد راکد اشاره و خاطرنشان کرد: ۶ واحد از این مجموع متعلق به شهرستان مهدیشهر است که به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری های استان‌، افزود: فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان، ایجاد بالغ بر ۱۳ هزار فرصت شغلی، کاهش نرخ بیکاری استان ازجمله اقدامات ارزنده صورت گرفته در استان طی سال جاری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تا به امروز در ایام الله مبارک دهه فجر استان سمنان میزبان سه وزیر نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری بوده است، یادآور شد: بزرگترین پروژه‌ گازرسانی استان در حوزه کوهستانی و برای گاز رسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه شهرستان مهدیشهر در حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد معادن فعال در حوزه فرآوری در سطح استان رشد مطلوب و چشمگیری داشته و رو به افزایش است، اظهار داشت: راه اندازی مجتمع دامپروری شهرستان مهدیشهر از محل سفر ریاست محترم جمهوری به استان در دست اقدام است.

وی دغدغه مردم شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در خصوص تامین‌ مسکن در حوزه طرح‌نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت: این موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان ولایت و امنیت دو نعمت بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: می توان گفت که این دو ارزش بالاترین دستاورد نظام‌ جمهوری اسلامی ایران و به برکت پیروزی انقلاب است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا