سیاسی

قدردانی فرمانده کل ارتش از «اقدامات ماندگار سپاه در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی»

قدردانی فرمانده کل ارتش از «اقدامات ماندگار سپاه در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی»

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیام، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور عمق نگاه بنیانگذار عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای صیانت از انقلاب نوپای ملت ایران و دستاوردهای آن است.
سپاه این نهاد برآمده از متن انقلاب و مردم انقلابی در طول بیش از ۴ دهه با وجود هجمه‌های سنگین دشمنان نظام، استوار و امیدوار به پیروزی‌های جبهه حق، همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح و دیگر ارکان نظام، اقدامات ماندگاری در استحکام انقلاب و استقرار نظام اسلامی و حرکت در مسیر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی داشته است.
اینجانب به نمایندگی از همه همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبریک روز دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عید سعید فطر به جنابعالی و تمامی برادران ایثارگر و ولایتمدار پاسدار که در همه عرصه‌ها و در برابر همه زیاده‌خواهی‌ها و سلطه‌جویی‌های استکبار جهانی و اذنابش چون سدی استوار ایستاده‌اید، تبریک عرض کرده و از خدای منان آرزوی سربلندی پاسداران جبهه توحید و سرافرازی روزافزون ملت شریف ایران را در سایه رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.
فرمانده ‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بیشتر بخوانید:

دیدار فرماندهان کل سپاه و ارتش / سردار سلامی: اروپا، رسمی و آشکار، وارد «جنگ غیرسخت» با ما شده

فرمانده کل ارتش به سه «سردار سرلشکر» پیام داد

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا