اخبار ورزشی

قایق‌هایی که به آب نمی‌رسند!

قایق‌هایی که به آب نمی‌رسند!

به گزارش خبرگزاری recive؛ واردات تجهیزات ورزشی، همیشه برای فدراسیون‌ها دردسرساز بوده است. دردسری که شاید بیشتربابت عدم آشنایی مسئولان فدراسیون‌ها با قوانین واردات تجهیزات گره کوری می شود. مشکلی که معمولا ملی پوشان را به سختی می اندازد.

ترخیص قایق های روئینگ، اولین و آخرین تجهیزات مانده در گمرک نبود.  قایقهایی که سال ۹۶  از چین خریده شد، دو سال طول کشید تا به گمرک جزیره  قشم رسید. آن هم به دلیل تامین ارز و بعد هم شیوع کرونا مزید بر علت شد. سرانجام بعداز دو سال، با ورود قایق ها به  گمرک قشم اهالی قایقرانی دل توی دلشان نبود، ملی پوشان روئینگ سر از پا نمی شناختند و فکر می کردند آنها خیلی راحت به دستشان می رسد.

قایق ها حتی به  اردوی انتخابی المپیک و اردوی المپیک هم نرسید تا ملی پوشان کلا قید قایق های جدید را بزنند و به همان داشته های قبلی بسنده کنند.  در صورتی که تمرین با قایق های قدیمی و فرسوده ، مسابقه با قایق های جدید روی نتیجه آنها تاثیر زیادی دارد و حتی ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که از قبل برنامه اش را ریخته اند. چرا که پاروزنان به قایق های قدیمی تمرینی عادت می کنند، اما در مسابقه با قایق های جدید رقابت می کنند، در حالی شاید هنوز قلق قایق دستشان نیامده ، نکته ای که بارها و بارها ملی پوشان و مربی تیم ملی آن را مطرح کردند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

253 256

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا