سیاسی

قاتل مداح مشهور تبریزی اعتراف کرد 

قاتل مداح مشهور تبریزی اعتراف کرد 

روز پنجشنبه ۲۷بهمن‌ماه امسال جسد این مداح ۴۷ساله به نام هابیل آفاق آذر در شرایطی در اطراف میدان بسیج تبریز کشف شد که بررسی‌ها نشان می‌داد بر اثر اصابت ۳گلوله به قتل رسیده است.
به‌ دنبال کشف جسد با حضور بازپرس جنایی تبریز تحقیقات در این‌ باره کلید خورد و تیم‌های مختلفی از پلیس آگاهی تلاش‌های خودبرای شناسایی عامل جنایت را آغاز کردند.
بابک محبوب علیلو دادستان مرکز آذربایجان شرقی در این‌باره گفت:‌ به محض اطلاع از وقوع قتل، دستورات قضایی برای بررسی ابعاداین حادثه صادر شد و تیمی زیرنظر بازپرس ویژه قتل دادسرای استان آذربایجان شرقی در پلیس آگاهی استان تشکیل و بررسی ابعادمختلف جنایت آغاز شد تا اینکه متهم به قتل سرانجام دستگیر شد.
در همین حال سرهنگ ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی جزئیات بیشتری از این پرونده را بازگو کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی، شنبه شب مردی که روز پنجشنبه هفته گذشته، این مداح ‌ را با شلیک ۳گلوله به قتل رسانده بود، در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
وی ادامه داد: در همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف بر سر مسائل شخصی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این قتل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

«شکایت» قضایی خانواده پیرفلک بابت «قتل کیان»

قتل فـرزند 10 ماهه به دست پدر معتاد/ زیاد گریه می کرد عصبانی شدم ،کنکش زدم

271 35

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا