اخبار ورزشی

قائدی جزو لژیونرهای برتر لیگ امارات/نامی از نوراللهی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی قائدی ستاره فصل گذشته باشگاه استقلال در این فصل برای شباب الاهلی دبی در لیگ برتر فوتبال امارات خوش می درخشد.

در همین رابطه ولید الشامسی کارشناس فوتبال امارات در مصاحبه با سایت «الامارات الیوم» در زمینه عملکرد بازیکنان خارجی لیگ امارات، گفت: با نگاه به آمار متوجه می شوید 9 باشگاه از عملکرد بازیکنان خارجی خود در این فصل رضایت نداشتند. به همین خاطر این نارضایتی باعث می شود تا زمستان شاهد تغییرات زیادی در تیم ها در زمینه لژیونرها باشیم.

وی ادامه داد: به نظرم 3 لژیونر موفق لیگ تا اینجای رقابت ها لابا کودجم مهاجم العین، پدرو بازیکن الوحده و مهدی قائدی مهاجم ایرانی شباب الاهلی هستند. این 3 بازیکن بیشترین تاثیر را در ترکیب تیم های خود داشتند و از بقیه خارجی ها عملکرد بهتری داشتند.

کارشناس اماراتی عنوان کرد: 9 باشگاهی که قبلا گفتم از عملکرد بازیکنان خارجی خود رضایت ندارند و به نظر می رسد در نقل و انتقالات زمستانی شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود.

احمد نوراللهی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی دبی است که این کارشناس اماراتی نام این بازیکن را در میان خارجی های برتر لیگ امارات نیاورد.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا