اخبار ورزشی

فوری؛ موافقت استقلال با درخواست جدایی مجیدی

فوری؛ موافقت استقلال با درخواست جدایی مجیدی

به گزارش خبرگزاری recive؛ باشگاه استقلال سرانجام با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد.
در بیانیه آبی‌ها آمده است:
در پی درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، صبح امروز جلسه هیئت‌مدیره این باشگاه برگزار شد که پس از بحث و بررسی نکات زیر اعلام می‌شود.
۱- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی، جلسات فشرده و مداومی با ایشان برگزار کرده که آخرین آن مربوط به روز گذشته در امارات بوده است. در این جلسات آقای مجیدی ضمن ابراز علاقه فراوان به باشگاه بزرگ استقلال و هواداران عزیز، فرصت مربیگری در امارات را باز شدن پنجره جدیدی برای آینده حرفه‌ای خود عنوان کردند و همان‌طور که در بیانیه ایشان هم تاکید شده بود خواستار موافقت مدیریت باشگاه برای ورود به این مسیر جدید شدند. در مذاکرات اخیر، ایشان همچنان بر این موضوع تاکید داشتند و در نهایت با وجود تلاش و مذاکره باشگاه نظر ایشان تغییر نکرد.
۲- باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ایمان به توانایی‌های فرهاد مجیدی به‌عنوان یک جوان مستعد و موفق ایرانی و به‌عنوان سرمایه باشگاه استقلال، مسیری بلندمدت را برای موفقیت ترسیم کرد که قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی برای درستی این مسیر بود. با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون ایشان مایل به تجربیات جدیدی در حرفه خود است و باشگاه از آنجا که مجیدی را سرمایه بزرگ و آینده او را متعلق به استقلال می‌داند با نظر و تصمیم اعضای محترم هیئت‌مدیره ضمن تشکر و تقدیر از زحمات فراوان او برای ایشان در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت می‌کند.
۳- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه‌جانبه هواداران عزیز و گرانقدر خود به مسیر پیش‌رو با قدرت برای فصل آینده ادامه خواهد داد و به همین منظور برای از دست ندادن زمان نقل و انتقالات و آماده‌سازی تیم، هیئت‌مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیر عامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود.
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا