اخبار ورزشی

فوتبال نه؛ این یک جنگ خونین و ترسناک بود/عکس

فوتبال نه؛ این یک جنگ خونین و ترسناک بود/عکس

دو تیم مارسی و پائوک شب گذشته اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا را برگزار کردند که نهایتاً این دیدار با نتیجه 2-1 به سود تیم فرانسوی خاتمه پیدا کرد.
با این وجود بازی تا حدود زیادی تحت تاثیر اتفاقات خارج از زمین قرار داشت. جایی که هواداران مارسی و تیم یونانی در بخش‌هایی از بازی با یکدیگر درگیر شده و حتی صدای مهیبی هم در هنگام مسابقه به گوش رسید. همچنین آتش بازی هواداران حاضر در استادیوم صحنه‌های بسیار خطرناکی را ایجاد کرده بود.
البته اتفاقات درون استادیوم پایان ماجرا نبود و برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که هواداران افراطی پائوک بعد از مسابقه این جنجال را به شهر مارسی نیز انتقال داده و به بعضی ساختمان ها آسیب رسانده اند.

فضا و آتش بازی عجیبی که هواداران دو تیم مارسی و پائوک در طول بازی رقم زده بودند.
همچنین گزارش شده است که برخی از افراد حاضر در درگیری دچار جراحات جزئی شده اند و گفته می شود 40 هوادار در داخل هتل اقامت دارند. در همین حال، روزنامه یونانی Sports DNA گزارش داد که درگیری توسط هواداران مارسی تحریک شده است.
در زمان درگیری، رودی مانا از اتحادیه پلیس فرانسه به BFM Marseille گفت: “چند درگیری کوچکی رخ داد که بلافاصله توسط پلیس سرکوب شد. در حال حاضر هواداران در هتل خود هستند و پلیس در حال محافظت از محل است.”
مانا همچنین تایید کرد که بین 50 تا 60 هوادار باشگاه یونانی به یک خودروی پلیس در شهر فرانسه حمله کردند. سپس مانا در طول بازی در توییتر خود نوشت: “وقتی هواداران دیوانه برای یک مسابقه فوتبال به مارسی می‌آیند و به دنبال آن یک چهره عصبانی ظاهر می‌شود.”

این اتفاقات جنجالی تنها به استادیوم اختصاص نداشته و هوادارن به خصوص پائوکی ها فضای ترسناکی را در شهر مارسی به وجود آورده بودند.
درگیری‌ها سپس در ورزشگاه ادامه یافت و هر دو طرف از هواداران به نظر می‌رسید که به سمت یکدیگر آتش پرت می‌کردند و فیلم‌های بعدی انفجارهای کر گ کننده و جرقه‌های عجیبی را نشان می‌دادند.
گفتنی است فرانسوی‌ها و یونانی‌ها همواره یکی از پر شورترین هواداران فوتبال را در اختیار داشته اند و پیش از این نیز شاهد اتفاقات جنجالی در ورزشگاه های این دو کشور بوده ایم. با این حال اتفاق رخ داده در دیدار دیشب بسیار فراتر از حد تصور بود.
قطعا یوفا روزهای آینده جلسه ای درباره اتفاقات رخ داده در دیدار مارسی و پائوک تشکیل خواهد داد و به نظر می رسد که مجازات‌های سختی در انتظار هر دو تیم خواهد بود.

251 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا