اخبار تکنولوژی

فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین

فروشگاه اینترنتی فیگیدا، یک عطاری آنلاین

 به گزارش recive،فیگیدا یک فروشگاه اینترنتی است که می تونید گیاهان دارویی، ادویه‌ها، روغن‌ها، عرقیات، دمنوش و کلی محصول گیاهی دارای سیب سلامت رو با بهترین کیفیت تو اون پیدا کنید و یک تجربه ی فوق العاده‌ای داشته باشید. علاوه بر این‌ها فیگیدا کلی مطلب درمانی که توسط پزشکان طب سنتی و متخصصان طب رایج تایید شده رو در مجله فیگیدا ارائه میده تا سلامتی خودتون رو باهاش تضمین کنید. هدف فیگیدا ترویج سبک زندگی سالم برای مردم هست و در کنار این هدف، محصولاتی که تضمین شده است را ارائه میدهند.

فروشگاه اینترنتی فیگیدا،  یک عطاری آنلاین

هسته اصلی این مجموعه در اردیبهشت ۹۸ تشکیل شد و پس از ۶ ماه تحقیق و توسعه، تحقیقات بازار و شناخت نیازهای مشتریان اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز آغاز شد و پس از ۳ ماه سایت و اپلیکیشن فیگیدا در اختیار کاربران قرار گرفت
لازم به ذکر است به جهت افزایش کیفیت محصولات تمام ادویه‌های ارائه شده، در مجموعه فیگیدا آسیاب می شوند همچنین تمام روغن های گیاهی و خوراکی نیز از طریق دستگاه های خود مجموعه حاصل می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی فیگیدا،  یک عطاری آنلاین
در خصوص گیاهان دارویی تا حد امکان با کشاورزان ارتباط گرفته شده و از طریق خود کشاورزان تامین می‌شود و تمام عرقیات نیز دارای مجوز سیب سلامت از وزارت بهداشت هستند
به کمک خداوند و همدلی و همبستگی موجود در تیم فیگیدا برای ارائه خدمات باکیفیت رشد مناسبی داشته ایم
هدفمان برای آینده ایجاد دستیار آنلاین سلامت شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی است
هم اکنون نیز کاربران می توانند از طریق فیلترهای طراحی شده در وبسایت و اپلیکیشن، محصولات را براساس خواص، طَبع، موارد منع مصرف و … فیلتر نمایند و با آگاهی کامل اقدام به تکمیل سبد خرید خود نمایند تا اقدامات پیشگیرانه کاملا انجام شود.

آدرس سایت
figida.com
پیج اینستا
https://instagram.com/figidacom?utm_medium=copy_link
اپلیکیشن  فیگیدا هم  در بازار و مایکت با سرچ فیگیدا قابل دسترس است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا