اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی رفتنی شد؟

فرهاد مجیدی رفتنی شد؟

به گزارش خبرگزاری recive؛ استقلال بالاخره و در پایان هفته سی ام و با حضور هوادارانش که استادیوم آزادی را پر کرده بودند، جام قهرمانی را بالای سر برد و پس از چند فصل به مقام قهرمانی رسید. اما اشک های فرهاد مجیدی هنگام گرفتن مدال قهرمانی و سجده شکرش پس از مراسم اهدای جام، شایعات جدایی او را تقویت کرد. خبری که از شب قبل از مراسم قهرمانی استقلال دهان به دهان چرخید، اضطراب و نگرانی هواداران این تیم را به طور عجیبی افزایش داد و آنها بجای اینکه نگران دیدار با نفت مسجدسلیمان و از دست رفتن رکوردهایی مانند قهرمانی بدون شکست باشند، به دنبال یافتن منبع موثقی برای تکذیب این شایعه بودند.
خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی بعد از بالای سر بردن جام، شایعه ای بود که در فضای مجازی مطرح شد و تمامی خبرنگاران حوزه استقلال با تردید و در لفافه اقدام به انتشار این خبر کردند. با این حال، شروع بازی استقلال و چهره در هم و ناراحت مجیدی در جریان این دیدار و بغض و اشک‌های او هنگام دریافت مدال قهرمانی، ناراحتی آبی‌ها را دوچندان کرد.
حال شب گذشته مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شبهای فوتبالی، روی آنتن زنده با قطعیت از جدایی فرهاد مجیدی خبر داد و مدعی شد یک استقلالی دیگر که در حال حاضر در لیگ برتر هم مربیگری می‌کند، در حال بستن استقلال برای فصل بعد است و به زودی جانشین فرهاد مجیدی خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
جانشین فرهاد مجیدی در تلویزیون مشخص شد
قیمت نجومی پیراهن ستاره پرسپولیس/عکس
برنامه ویژه فرهاد مجیدی در صورت ماندن در استقلال
همین صحبت های توتونچی باعث شد تا شایعه های جدایی شماره ۷ محبوب آبی ها بیشتر قوت بگیرد و همچنین واکنش باشگاه استقلال را هم در پی داشت. باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به صحبت‌های مجری برنامه شب‌های فوتبالی اعلام کرد و بیان چنین اظهاراتی شائبه‌برانگیز و خلاف رسالت یک برنامه تلویزیونی دانست.
پرویز مظلومی پیشکسوت استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه درباره جدایی مجیدی گفت: اگه قرار بر جدایی مجیدی بود باید بحثش در هیئت مدیره هم مطرح می شد ولی مجیدی چیزی به ما اعلام نکرده است. اگه هم مجیدی بخواد جدا شود ما مخالفیم و مدیریت باشگاه علاقه دارد تا او بماند به کارش ادامه دهد.
همچنین مدد جباری، مدیر تدارکات سابق باشگاه استقلال که در جشن قهرمانی این تیم هم حاضر بود در گفت و گو با recive مدعی شد این خبر را از چند پیشکسوت این باشگاه هم شنیده و به او گفته‌اند احتمال دارد مجیدی با جدایی از استقلال راهی الوصل شود.
۲۵۶ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا