اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی در استقلال هیچ‌کاره است

فرهاد مجیدی در استقلال هیچ‌کاره است

بهزاد داداش زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم استقلال را هم در کارنامه فوتبالی دارد، درباره مصاف پرسپولیس و استقلال همچنین حاشیه‌های این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد.
مسابقه دربی ۹۸ را چطور ارزیابی کردید؟
به نظرم نسبت به دربی‌های قبل جذاب تر بود. ولی فقط هیجانش زیاد بود و فوتبال خوبی ندیدیم که شاید بیشتر به خاطر حضور هواداران باشد. ولی فوتبال بدی هم نبود. بیشتر بازی در میانه زمین و پر از درگیری بود. دو تیم موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها نداشتند. فقط دو گل زیبا از هر دو تیم دیدیم که می‌تواند یک کلاس فوتبالی خوب باشد، وگرنه دربی هیچ کلاس آموزنده‌ای برای مربیان و نسل جوان فوتبال نداشت. هر دو تیم دوست داشتند برنده باشند. به همین خاطر درگیری‌ها هم زیاد بود.
داوری بازی چطور بود؟
متأسفانه داوری پر از اشتباه بود. مادامی‌که کمک داور ویدیوی یا همان VAR نباشد شرایط همین است.
درباره گلی که پرسپولیس زد صحبت می‌کنید؟
همانطور که پرسپولیس گل زد به همان شکل هم گل خورد. ولی در رابطه با آفساید بودن گل استقلال باید بگویم کمک‌داور چند متر عقب تر از خطی بود که باید می‌ایستاد وگرنه آفساید واضح را می‌دید. البته ما نباید راجع به مسائل داوری حرف بزنیم ولی به نظرم خطایی که درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد هم یک پنالتی به سود استقلال نگرفت. یک خطای دست هم بود که آن هم پنالتی بود ولی باز هم داور نگرفت.
درباره رفتار یحیی گل‌محمدی صحبتی ندارید؟
او هم مربی تیم بزرگی است. تحت فشار است. گل‌محمدی از سایر مردم مستثنی نیست. قطعاً او هم دوست داشت تیمش برنده باشد تا اختلافش با صدر جدول سه امتیاز کم شود. وقتی تیمی در نیمه دوم جلو باشد و گل مساوی را بخورد مربی تحت فشار قرار می‌گیرد. ای کاش کمی‌زودتر سیدجلال را به میدان می‌آورد. چون پرسپولیس خواسته یا ناخواسته بعد از گلی که زد در لاک دفاعی رفت و طبیعی هم بود. ولی یحیی باید حسینی را خیلی زودتر به بازی می‌آورد تا سه امتیاز را بگیرد. باید تیم را سه دفاعی می‌کرد تا آن وسط را بیشتر ببندد.
وضعیت استقلال را چطور دیدید؟
استقلال تیم بدی نبود. ولی کاملا مشخص است که مربی ایتالیایی همه کاره استقلال است و فرهاد هیچ کاره است. اگر فرهاد می‌خواست تنهایی استقلال را اداره کند الان تیمش ته جدول بود. همه این نتایج را مربی ایتالیایی گرفته. البته وظیفه ش همین است. مثل حمید مطهری که در پرسپولیس کمک مربی یحیی است.
نظر شما درباره پیام‌خداحافظی گل محمدی چیست؟
تا خودش نگوید نمی‌توانم قضاوتی در این باره داشته باشم. وقتی یک مربی به بن بست می‌رسد چنین رفتاری انجام می‌دهد. شاید گل محمدی فکر کرده با رفتنش می‌تواند آرامش را به پرسپولیس برگرداند. ولی اگر بماند باید حمایتش کنند تا تیم را دوباره سرپا نگه دارد.
به نظر شما با این تساوی پرسپولیس دیگر قهرمان نمی‌شود؟
هیچ چیزی معلوم نیست. هفت بازی و ۲۱ امتیاز باقیمانده! پرسپولیس اگر بخواهد قهرمان شود بدون توجه به نتایج استقلال فقط باید برود و هر ۷ بازی پیش رو را ببرد.
بیشتر بخوانید:
سیاوش یزدانی دوباره غیبت خورد!
صفحه اینستاگرام یحیی گل محمدی از دسترس خارج شد/عکس
جدال چلسی با رئال و دیدار گواردیولا با سیمئونه!
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا