اخبار استانها

فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» منتشر شد

فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری،دبیر اجرای مسابقه عکاسی «قاب بهشت» گفت: این فراخوان عکاسی از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد در دو بخش حرفه ای (عکاسی دوربین) و بخش مردمی(دوربین تلفن همراه) منتشر شده است.

احمد ریاحی افزود: سفر های ساده افطاری، کمک های مومنانه، شب های قدر، جزء خوانی قرآن کریم، رویت هلال ماه رمضان و شوال، راهپیمایی روز قدس، نماز عید سعید فطر و تمامی مراسمات بومی و محلی ماه مبارک رمضان در استان از موضوعات این فراخوان مسابقه عکاسی هستند.

وی درباره شرایط ارسال آثار این فراخوان گفت: تمامی آثار ارسالی باید در جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری عکاسی شده باشد و هر عکاس مجاز به ارسال ۵ فرم عکس در هر بخش می باشد. عکس ها باید فاقد هرگونه امضاء، حاشیه، پاسپارتو، تاریخ، واتر مارک و هر نشان دیگری باشد. همچنین ویرایش آثار در حد تنظیم نور، رنگ، کنتراست و کراپ مجاز است.

به گفته وی ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی شرایط فراخوان می باشد و دبیرخانه استانی «قاب بهشت» حق استفاده از عکس ها ارسالی را برای چاپ در کتاب، برشور، انتشارات، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر تبلیغات برای خود را محفوظ می دارد.

دبیر اجرای مسابقه عکاسی «قاب بهشت» درباره جوایز این فراخوان گفت: در بخش حرفه ای این فراخوان سه نفر به عنوان نفرات اول و سوم معرفی شده و به ترتیب نفر اول ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ریال، و نفر سوم ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت همچنین از سه نفر به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته و در مردمی این فراخوان نیز نفر اول ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نفر دوم ۷/۵۰۰/۰۰۰ریال و نفر سوم ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت و از سه نفر به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ریال تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت فایل در واتس آپ به شماره ی ۰۹۳۸۰۷۶۸۵۰۰ و یا از طریق پست الکترونیک به آدرس ghabebehestfestival@gmail.com ارسال نمایند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا