فرهنگ و هنر

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان

به گزارش recive، محمد رسول جلالی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله فراخوان آثار از زمان رونمایی پوستر تا پایان ۱۵ دی ماه است و برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نیز از ۱۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن خواهد بود.

وی افزود: ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول بهمن ماه خواهد بود و آثار تولیدی شرکت کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

به گفته جلالی آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه ۱/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در هر قالب جشنواره است.

آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شریط و ضوابط جشنواره رسانه ای ابوذر

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد. ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

وی افزود: مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال می بایست با فرمت jpg بوده و یابه صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری گردد. آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین در رسانه های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

جلالی همچنین اضافه کرد: عکس‌ها به صورت اصل (اورجینال ) ارسال شود، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد و عکس ها با فرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگزاری گردد. آثاری که به طور مشترک وگروهی تهیه شده باشند،در صورت راهیابی به مرحله نهایی ،گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

وی ادامه داد: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود. آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه ۱/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۵/‏۱۰/‏۱۴۰۱‬ منتشر شده باشد.

جلالی تأکید کرد: آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا