اخبار استانها

فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند

فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، سردار موقوفه ئی با ارسال متنی به خبرگزاری recive استان سمنان درباره وظایف فراجا پیرامون اجرای طرح نور نکاتی را بیان کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

-طرح نور یا طرح مقابله با ساختار شکنی و هنجار شکنی حوزه حجاب و عفاف چندروزی است در سطح کشور آغاز شده و فراجا با حضور تیمهای مجرب و متخصص در این حوزه عمل می کند.

-واکنش ها به اجرای طرح نور در دو دسته قرار دارد؛ بخشی از جامعه موافق و حامی فراجا هستند و برخی نیز به تشریح آسیب های این طرح می پردازند.

-پلیس در این طرح از تمام ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی خود برای اجرای دقیق و کامل آن بهره میبرد و ضمن رعایت کرامت و احترام انسانی با هنجار شکنی در حوزه حجاب مقابله می کند.

-فراجا با اجرای طرح نور مرزبانی حوزه حجاب را عهده دار است و مقتدرانه اجازه نمی دهد دشمنان خطوط قرمز فرهنگی را در نوردند و به حریم خانواده اصیل ایرانی هجمه وارد سازند.

-ولی متولیان فرهنگی حجاب و عفاف نیز بیدار باشند که اکتفا به طرح نور و حضور مجاهدانه پلیس در این عرصه تضمینی برای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نسل های آتی نخواهد بود.

-عفاف و حجاب اصالتی فرهنگی دارد و این عرصه عناصری آگاه اصیل و شجاع را می طلبد. این جبهه میدان تاکتیکهای عمیق و تکنیکهای دقیق و نظم و استمرار در عمل است که امیداوریم سازمانها و نهادها به ویژه خانواده های اصیل ایرانی اهمیت آن را درک و خود محوریت این عرصه را عهده دار شوند.

»نگارنده: سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا