اخبار ورزشی

فجر سقوط کند، مربیگری را کنار می‌گذارم

فجر سقوط کند، مربیگری را کنار می‌گذارم

به گزارش خبرگزاری recive؛ مهرزاد معدنچی پس از دیدار تیم‌های فجر سپاسی و شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخاطر شرایط موجود ناراحت هستیم و حق بدهید که شرایط فعلی تیم راضی کننده نیست.
او ادامه داد: برای اینکه نخستین بار است در این فصل صحبت می‌کنم، باید از تماشاگران و مردم شهرمان بخاطر این نتایج عذرخواهی کنم و این وظیفه من به‌عنوان مسوول فنی تیم است.
سرمربی موقت فجر سپاسی با بیان اینکه پیش‌بینی بازی سخت مقابل شهرخودرو را داشتیم، ابراز کرد: آنها آخرین شانس خودشان را داشتند و خیلی هم پرتلاش کار کردند تا برنده شوند. من نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما یکسری مشکلات از گذاشته داشتیم که اگر الان بخواهیم درباره آنها صحبت کنیم، از مسیرمان دور می‌شویم. باختیم و آن را می‌پذیریم ولی امروز یک نکته مثبت در بازی خودمان دیدم که بچه‌های ما خیلی پرتلاش بودند و زحمت کشیدند.
معدنچی یادآور شد: یک سری حرف های کلیشه ای که می‌گویند زمین خوب نبوده، اینطور نیست. داشته‌های ما همین است و جا دارد از مسؤولان شهر که تلاش کردند وضعیت زمین خوب باشد، تشکر کنم. ما امروز خوب نبودیم، می‌پذیریم و عذرخواهی می‌کنیم ولی من به‌عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بازی کردم می‌گویم واقعا به این بازیکنان باور دارم. مطمئنم این تیم در لیگ برتر می‌ماند و اگر این اتفاق نیفتاد، قول می‌دهم که دیگر در هیچ جایی مربیگری نخواهم کرد.
او درباره اعلام پنالتی به سود شهرخودرو گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. در صحنه پنالتی هم بازیکن ما بی‌احتیاطی کرد ولی معتقدم هنوز بازی‌های زیادی است و با یکدلی و در کنار یکدیگر بودن می‌توانیم جبران کنیم.
سرمربی موقت فجر سپاسی در خصوص انتخاب جانشین برای کلانتری گفت: دیروز هم گفتم که من امانت‌دار این باشگاه هستم چون وظیفه‌ای به من داده‌اند که در ۷۲ ساعت اخیر تلاش کردیم تا بازیکنان از نظر روحی روانی به شرایط خوبی برسند. من در این مدت روحیه بازیکنان را خیلی خوب دیدم و امیدوار هستم. هر کسی هم می‌آید، شرایط دست باشگاه است ولی این بچه‌ها می‌توانند و به آنها امیدوار هستم.

او در مورد روحیه پایین بازیکنان فجر سپاسی ابراز کرد: به نظرتان احترام می‌گذارم ولی من در ۴۸ ساعت اخیر با این بازیکنان زندگی کردم و به نظرم از لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی داشتند. نکته مثبت امروز روحیه بالای بازیکنان بود که از آنها تشکر می‌کنم چون زحمت‌شان را کشیدند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

بیشتر بخوانید:

سه امتیاز شیرین نکونام از تبریز

تغییر زمان اولین بازی پرسپولیس در سال 1401

برکناری آبراموویچ از مالکیت چلسی

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا