سمنان

فاجعه گسترش روزافزون تراریخته‌ها/ درخواست دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس برای پیگیری فوری!

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم دامغان در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان با اشاره به حضور رئیس جدید سازمان حفاظت محیط‌زیست در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکنون عمدتاً سازمانی تزئینی بوده و توسط دولت‌مردان به بازی گرفته نمی‌شد و نتیجه این رویکرد غلط، بروز خطاهای بسیار فاحش زیست‌محیطی در زمینه‌های مختلف بوده است.

او ادامه داد: انتقال آب حوضه‌های آبریز که بدون مطالعه انجام شد، گسترش روزافزون تراریخته‌ها، نابودی جنگل‌ها، آلودگی آب‌های زیرزمینی، گسترش سرطانی بلندمرتبه‌سازی از جمله این فجایع است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: اگر واقعاً عزم دارید که به محیط‌زیست نقش پررنگی بدهید، باید با قوت، قدرت و اقتدار برخورد کنید؛ به‌گونه‌ای که همه سیستم دولت تحت امر برنامه‌های محیط‌زیست باشند.

علیزاده‌برمی بیان کرد: برای اصلاح رویکرد، تغییر نگرش خود شما خیلی مهم است و نیاز به پشتوانه مردمی دارید و بهترین پشتوانه برای شما، گروه‌های جهادی هستند که با صفا و صداقت و اخلاص در صحنه حاضرند.

او گفت: باید به موضوع تراریخته‌ها به‌سرعت و دقت رسیدگی شود که در حال نابود کردن نسل‌هاست.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا