همدان

غرش شیران هگمتانه در تبریز/ شهرداری گام اول را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهرداری همدان تیم تازه صعودکرده به لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نخست این رقابت‎ها برابر تیم ماشین‌سازی تبریز که سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرده بود به میدان رفت.

تیم ماشین‌سازی تبریز که با پنجره بسته شده از سوی فیفا روبرو بود نتوانست قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند و نهایتاً با ترکیب چند بازیکن فصل گذشته خود و تعدادی از جوانان و امیدهای خود برابر تیم شهرداری‌ همدان به میدان رفت.

شاگردان رضا طلایی‌منش که می‎دانستند این بازی می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای گربه‌کشی در ابتدای لیگ باشد حسابی طوفانی ظاهر شدند و از همان دقایق نخست تنها به گل برتری فکر کردند.

رضا طلایی‌منش از ابتدا تیم شهرداری را با ترکیب محمد صابری، میلاد داودی (مهدی عسگری)، علی فراهانی، محمد عباس تبار، مهدی خلج (عرفان فتاحی)، میثم زمانی (مرتضی کرمی)، امیرحسین پورقاسمی، امیرحسین سوری، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، حسین کاظمی، روانه میدان کرد.

شهرداریچی‌های هگمتانه در این دیدار از ابتدای مسابقه بازی هجومی را ارائه دادند و در دقیقه ۳ مدافعان ماشین‌سازی روی مهدی خلج مهاجم شهرداری، خطا انجام دادند که داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. محمد بیرانوند هافبک خلاق تیم فوتبال شهرداری نیز از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

همدانی‎ها که حاکم مطلق بازی بودند در دقیقه ۱۴ با تیزهوشی امیرحسین سوری گل دوم تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر رساند و حتی شوت دیدنی میثم زمانی در دقیقه ۳۹ نیز گل سوم شهرداری را ساخت تا تیر خلاصی بر پیکر ماشین‌سازی شود.

نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‎شد، با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز تیم شهرداری به طور کامل سوار بر بازی بودند تا اینکه در دقیقه ۶۳ مهدی خلج مهاجم فرصت‌طلب همدانی‎ها توانست برای چهارمین بار دروازه تیم سبزپوش تبریزی را باز کند.

این انتهای بازی نبود و یک گل دیگر نیز توسط میثم زمانی زده شد که داور به نشانه آفساید حکم به مردودی آن داد و گذاشت گلات شیران هگمتانه در شهر اولین‎ها ثبت شود.

در نهایت بازی با همان نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید تا تیم شهرداری به عنوان اولین تیم صعودکرده به لیگ دسته اول، در اولین دیدار خود در شهر اولین‎ها، برابر اولین تیم سقوط کرده از لیگ برتر، اولین پیروزی خود را کسب کند.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا