کهگیلویه و بویراحمد

عیادت رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه از مصدومان سانحه اتوبوس دهدشت در بیمارستان کاشان+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان با مجروحان و مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دهدشت تهران که در مسیر کاشان دچار سانحه شده بود دیدار و گفتگو و از آن‌ها عیادت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معین الدین دهقان که برای دیدار با مصدومان این حادثه به کاشان سفر کرده بود با حضور در بیمارستان همچنین از خدمات صادقانه تیم پزشکی و پرستاران قدردانی کرد.

دهقان در این دیدار ضمن احوالپرسی از مصدومان این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای آنان و همچنین تسلیت درگذشتگان این حادثه تصریح کرد: همه مردم استان و مسئولان به ویژه نماینده رهبر معظم انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد سوگوار این حادثه تلخ هستند.

وی گفت: از نخستین ساعات بروز این سانحه حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان پیگیر بودند و سفارشات لازم را جهت مراقبت هر چه بهتر از مصدومان حادثه و مسئولان داشتند.

این مسئول گفت: امیدواریم جاده‌های ما به گونه‌ای شود که دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم و مراقبت در رانندگی‌ها شود و مسئولان به خصوص پلیس تدبیری برای جلوگیری از تصادفات دلخراش در جاده‌های استان و کشور بیاندیشند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا