سبک زندگی

عکس| ۹ ایده برای چیدمان میز تلویزیون؛ با این لوازم ساده میز تلویزیون خود را شیک بچینید

عکس| ۹ ایده برای چیدمان میز تلویزیون؛ با این لوازم ساده میز تلویزیون خود را شیک بچینید

در آستانه سال جدید حتما بیشتر شما به تغییر دکوراسیون خانه و اتاق و به خرید لوازم مختلف با توجه به بودجه‌ای که دارید فکر می‌کنید. گاهی با خرید چند چیز ساده و ارزان یا حتی رنگ آمیزی یک فضای کوچک می‌توانید به‌راحتی دکوراسیون خود را تغییر دهید. یکی از این‌ها دکوراسیون میز تلویزیون است. با تغییر دکور کنار میز تلویزیون به‌سادگی یک چیدمان جدید با هزینه‌ای کم خواهید داشت.
۱. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که از تلویزیون بزرگ‌تر باشد
به دنبال میز تلویزیونی باشید که پهن‌تر از صفحه تلویزیون شما باشد. پایه تلویزیون عریض‌تر به تعادل صفحه نمایش شما کمک می‌کند. یک پایه خیلی کوچک می‌تواند زیبایی دکوراسیون تلویزیون شما را به هم بریزد و اتاق شما را خالی نشان دهد.

۲. از میز تلویزیونی استفاده کنید که کشو داشته باشد
این روزها در بیشتر خانه‌ها تجهیزاتی مانند کابل و مودم وای فای یا دستگاه‌های الکترونیکی دیگری به چشم می‌خورد، اما لازم نیست همه آنها جلوی چشم باشند. یک میز تلویزیون با داشتن فضای اضافی مانند قفسه یا کشو می‌تواند به شما در پنهان کردن آنها کمک کند.

۳. قفسه کتاب وصل کنید
برای داشتن ظاهری متعادل، می‌توانید از قفسه‌های کتاب متناسب در دو طرف تلویزیون استفاده کنید. استفاده از قفسه‌های کتاب در دو طرف تلویزیون که روی دیوار نصب شده یا میز تلویزیون ایده خوبی است. یک جفت قفسه کتاب مناسب برای قاب تلویزیون خود بیابید و آنها را تزیین کنید یا از کتاب‌های خود به عنوان دکوری هوشمندانه و شیک استفاده کنید.

۴. تلویزیون کوچک را در قفسه بچینید
اگر تلویزیون کوچکتری در فضایی مانند اتاق خواب خود دارید، آن را دروسط قفسه کتاب قرار دهید. این کار تلویزیون شما را در از دید پنهان می‌کند و همچنین اگر اتاقتان کوچک باشد در فضای شما صرفه جویی می‌کند.

۵. تلویزیون را بالای شومینه قرار دهید
اگر خانه شما شومینه دارد می‌توانید تلویزیون خود را بالای شومینه نصب کنید. این کار یک ظاهر متعادل در اتاق شما ایجاد می‌کند و همچنین یک حالت کانونی هم برای اینکه به تلویزیون دید بیشتری داشته باشید ایجاد می‌کند.

۶. تلویزیون را در کنار قاب‌ها تزیین کنید
می‌توانید تعدادی از آثار هنری رایگان را در اندازه‌های مختلف روی یک دیوار آویزان کنید. ساختن یک دیوار گالری با این قاب‌ها در اطراف تلویزیون به شما کمک می‌کند وقتی تلویزیون خاموش است، به طور یکپارچه با دکوراسیون شما ترکیب شود.

۷. از شلف و رنگ آمیزی تیره استفاده کنید
بخشی از دیوار خود را کمی عریض‌تر از اندازه پایه تلویزیون جدا کنید. این قسمت را از کف تا سقف با رنگی تیره مانند مشکی، قهوه‌ای تیره یا سرمه‌ای رنگ کنید. فضا را با یک پایه تلویزیون و یک یا دو شلف همرنگ دیوار تزیین کنید.

۸. اطراف تلویزیون را با لوازم جانبی تزیین کنید
می‌توانید از لامپ‌ها، دیوارکوب‌ها، فانوس‌ها استفاده کنید. آنها را در همان ارتفاع و با فاصله مناسب از تلویزیون آویزان کنید تا تقارن ایجاد شود.

۹. بالای تلویزیون خود شلف نصب کنید
گذاشتن شلف راه بسیار خوبی برای تزئین است و چشم را به سمت بالا می‌کشد، زیرا وقتی تلویزیون خاموش است، تمرکز را از تلویزیون خارج می‌کند. می‌توانید یک قفسه یا شلف را که پهن‌تر از تلویزیونتان است، بالای تلویزیون آویزان کنید.

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا