سمنان

عملکرد مطلوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در تحقق بودجه و شهرک‌سازی قابل تقدیر است

عملکرد مطلوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در تحقق بودجه و شهرک‌سازی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،عسگری مجتهدزاده مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم به اقدامات ارزشمند صورت گرفته این سازمان در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت:اهتمام این سازمان تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع به‌منظور توسعه بخش تولید و رشد اقتصادی کشور است.

وی بیان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حوزه شهرک‌سازی بودجه هشت هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته است.

مجتهدزاده تصریح کرد: در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر مبارزه با مسایل فسادزا، از اواسط سال ۱۴۰۰ واگذاری الکترونیکی اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور آغاز شده است.

مجتهدزاده تاکید کرد: حدف فرآیند کاغذی واگذاری اراضی از اقدامات مهم به‌منطور شفافیت، جمع آوری امضاهای طلایی و جلوگیری از رانت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور انجام شده است.

وی به کمبود اراضی صنعتی در برخی از استان‌های کشور اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نسبت به بازفعال‌سازی راضی صنعتی نسبت به خلع ید و فسخ قراردادهای راکد اقدام می‌کند.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد شرکت‌های استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بیان کرد: عملکرد مطلوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در بخش‌های مختلف از جمله شهرک‌سازی در طی یکسال گذشته قابل تقدیر است و این شرکت در تحقق بودجه در رده اول کشور است.

مدیرکل حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادآور شد: نگاه ما، نگاه صیانت از پرسنل است و نقشه راه این سازمان را بر این اساس ترسیم کردیم.

وی همچنین از زحمات ارزشمند “مهدی سعدالله” در طی تصدی مسئولیت مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان قدردانی نمود.

گفتنی است: در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همراه بود، از تلاش و کوشش “مهدی سعدالله” در مدت مسئولیت حراست این شرکت تکریم و قدردانی به عمل آمده و همچنین ” محمدحسین نظری” به عنوان “مدیر حراست ” شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان معرفی شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا