فرهنگ و هنر

علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی آغازگر جشنواره موسیقی فجر/ عکس

علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی آغازگر جشنواره موسیقی فجر/ عکس

به گزارش خبرگزاری recive، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شامگاه گذشته، چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ بود که در شرایط کرونایی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تماشای اجراهای اولین شب سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر آمده بودند.

سانس اول به اجرای علی زندوکیلی اختصاص داشت که با همراهی گروه «زند» روی صحنه رفت. این خواننده اجرای خود را با قطعه «نقاب» آغاز کرد و قطعاتی از موسیقی تلفیقی را یکی پس از دیگری اجرا کرد. «باهار شیراز»، «برگرد»، «قرار من»، «صنم»، «شهزاده رویا»، «گل سرخ»، «لالایی» و… از  جمله قطعاتی بود که با همخوانی مخاطبان اجرا شد.

شایان ریاحی(درامز)، فرزاد کبیری (تار، سه‌تار، باغلاما)، افشین بابایی (کوبه‌ای)، پرهام لردی‌فرد (گیتار)، حسین امیدی (کیبورد)، آیدین صادق‌زاده (گیتار باس)، سحاب علم (کمانچه) و امید غفاریان (پیانو) از جمله نوازندگان این اجرا بودند.

علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی آغازگر جشنواره موسیقی فجر/ عکس

سالن میلاد در دومین سانس از اولین شب جشنواره سی‌وهفتم میزبان مخاطبان یکی دیگر از خوانندگان پاپ، میثم ابراهیمی بود.

ابراهیمی که فعالیت رسمی خود را از سال ۸۶ آغاز کرده است، شامگاه گذشته با همخوانی مخاطبانش روی صحنه رفت. او همچنین در میان اجرایش از مخاطبان درخواست کرد که حتما ماسک داشته باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او در این اجرا قطعاتی چون «گل رز»، «من می‌خوام مال تو باشم»، «روشن کن»، «تو عشق دلمی»، «لجبازی»، «عروسک»، «سنگدل» و… را روی صحنه برد.

علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی آغازگر جشنواره موسیقی فجر/ عکس

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

۵۷۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا