اخبار ورزشی

علیرضا منصوریان: نگاه فوتبال ایران به این مسابقه است

علیرضا منصوریان: نگاه فوتبال ایران به این مسابقه است

به گزارش خبرگزاری recive؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: از دوستانمان در جراید و رسانه عذرخواهی می‌کنم. تمرین ما با کنفرانس خبری من همزمان شد و شرایطی فراهم نشد بتوانم بیایم و از نزدیک با رسانه ها صحبت کنم. پیش از شروع صحبت‌هایم به جامعه فوتبال و اهالی ورزش درگذشت مرتضی قنبرپور را تسلیت می‌گویم. یکی از بهترین دوستان ما که در حوزه مدیریت فوتبال که در دهه ۷۰ زحمات بسیاری کشید، عمر خود را از دست داد.
وی ادامه داد: حاصل دسترنج این مدیر خوب، بسیاری از فوتبالیست‌های دهه ۶۰ هستند. به دوست خوبم مصطفی قنبرپور، سرپرست سابق پرسپولیس که سال‌ها افتخار هم‌بازی بودن با وی را داشتم، درگذشت برادرش را تسلیت می‌گویم. من، خانواده ام و جامعه فوتبال را در غم‌شان شریک بدانند. نمی‌توانم جمله ای بگویم زیرا هر حرفی می‌زنم خاطرات مرتضی قنبرپور یادم می‌آید. برای باشگاه سایپا و فوتبال ایران زحمت زیادی کشید.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به عملکرد بچه‌های ما در بازی با تیم خوب پرسپولیس، شرایط به مراتب برای ما مقابل استقلال سخت‌تر است. به این دلیل که مسئولیت بسیار سختی پیدا کردند. وقتی یکی از تیم‌های خوب پایتخت را بردند، باید تلاش کنند در دیدار فردا هم بهترین عملکرد را داشته باشند.
منصوریان ادامه داد: به خودمان افتخار می‌کنیم که این روزها همراه بازیکنان و تمام ارکان باشگاه توانستیم لبخند را به لب هوادار فوتبال خوزستان و آبادان در سراسر جهان بیاوریم. بازی با استقلال بسیار سخت است اما چند روز است حریف را آنالیز می‌کنیم. از شب پس از دیدار با پرسپولیس تمام اعضای ۱۰-۹ نفره گروه فنی ما هر شب استقلال را آنالیز می‌کنند. 
وی ادامه داد: امروز همه جهات را جمع بندی کرده و شروع به برگزاری جلسات فنی برای بچه‌ها کردیم‌. سه جلسه فنی فشرده داریم که یکی از آنها شامل مسائل روحی خواهد بود. می‌دانم بازی سختی داریم و نگاه فوتبال ایران به این مسابقه است.
سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: امیدوارم بچه‌ها سربلند از زمین بیرون بیایند و تیمی که واقعا زحمت می‌کشد، بهترین مزد را بگیرد. به بچه‌ها گفتم باید عملکرد خیلی خوب‌تان مقابل پرسپولیس تداوم داشته باشد و بتوانیم فردا بهترین کیفیت خود را نشان بدهیم تا آن کسی که حقش است مسابقه را ببرد.
منصوریان عنوان کرد: اگر بارندگی روی کار دو تیم تاثیر نگذارد، مثل دیدار با پرسپولیس که قول داده بودم با توجه به شناختم از کادرفنی حریف، بازی خوبی انجام بدهیم، دیدار با استقلال هم خیلی خوب شود.
وی اضافه کرد: پیش از فرارسیدن سال جدید برای هم وطنان عزیزم آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم ویروس کرونا هم از سراسر جهان رخت ببندد و مردم در آرامش کامل زندگی کنند.
سرمربی نفت آبادان درمورد نفرات غایب تیمش مقابل استقلال، توضیح داد: محرومی نداریم و فقط ۴-۳ بازیکن ما مصدومیت داشتند که آنها را با خودمان آورده ایم. با لشگر کاملمان به تهران آمدیم. امیدوارم آنها هم به ما اضافه شوند تا تیم تکمیل شود.

بیشتر بخوانید:

مصطفوی: قرارداد کوتاه‌مدت با سیلوا تصمیم درستی بود

غیبت گل‌محمدی در نشست خبری بازی فردا

نحسی هافبک آلمانی دامن پاریس را گرفت/عکس

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا