اجتماعی

عضو شورای شهر تهران: در حادثه متروپل، اصلاح‌طلبان متهمان درجه اول هستند/ رفتارشان نشان از رندی و شارلاتان بودن آنهاست

عضو شورای شهر تهران: در حادثه متروپل، اصلاح‌طلبان متهمان درجه اول هستند/ رفتارشان نشان از رندی و شارلاتان بودن آنهاست

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در توئیتی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد، گفت: دوستی درباره هلهله برخی از اصلاح طلبان تندرو بر روی آوارهای متروپل و متهم کردن نظام پرسید. در پاسخ گفتم: این رفتار آنها هم نشان از رندی و شارلاتان بودن شان است.

وی در ادامه این متن نوشت: گفتم: رند و وقیح اند چون گزارش های رسمی صدور پروانه و مراحل ساخت متروپل در دوره حاکمیت دولت و مدیریت برخواسته از اراده و همسویی سیاسی و منفعتی آنها ( دولت بی تدبیری و امیدسوزی) صادر شده و اگر بنای برخورد و حساب کشی باشد آنها متهم درجه اول هستند اما اکنون با وارونه نمایی قابل ترحم اند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: چون این جماعت درمانده از سال ۸۸ که پنجه بر صورت نظام کشیده و باخت خود در یک انتخابات دموکراتیک ( با مشارکت بالای ۸۰ درصدی) را به کف خیابان ها کشاندند زمینه ساز عمیق ترین تحریم ها ( که هنوز آثار آنها بر اقتصاد وجود دارد) شدند.

وی بیان کرد: دیگر مورد اعتماد نظام نبوده و نیستند و هرچه جلوتر آمدند این بی اعتمادی به آنها عمیق تر شد و آن را خراب تر کردند ( نظام به آنها اعتقاد و اعتمادی ندارد.)

شربیانی یادآور شد: از طرف دیگر نتایج دو انتخابات آخر ( سال های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ و تعداد آرای آنها نشان می دهد که مغضوب و مطرود مردم هستند و در نگاه مردم آنها دلیل و بانی اصلی وضع کنونی هستند ( عملکرد ۸ ساله دولت متبوعشان دولتی که همزمان و همسو با نرخ رشد اقتصادی صفر در اقتصاد ایران است.)

بیشتر بخوانید:

چرا دادستان آبادان بازداشت نشده است؟/ پاسخ دادستان کل کشور

تصویر داغ‌دیده‌ترین زن آبادان در فاجعه متروپل

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا