خوزستان

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خوزستان

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان به نقل از ایرنا،  عباس حسین زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کتابخانه عمومی یکی از مهم ترین و مردمی ترین نهادهای فرهنگی است و روز ۱۷ اسفند، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی فرصتی است تا بار دیگر توجه عمومی به مساله کتاب و کتابخوانی جلب شود.

وی ادامه داد: امکان دریافت کد عضویت از ساعت یک بامداد تا ساعت ۲۴ روز ۱۷ اسفند فراهم است، و هر شماره تماس تنها می‌تواند در طول سال پنج کد تخفیف عضویت رایگان دریافت کند.

وی با بیان اینکه به علاقه مندان برای عضویت کد لحظه‌ای ارسال خواهد شد، گفت: کاربرانی که کد تخفیف فعال استفاده نشده داشته باشند امکان دریافت کد جدید نخواهند داشت و اعتبار کدها تا پایان امسال است که شامل هزینه صدور کارت نیست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: افرادی که عضو کتابخانه‌های استان هستند و مهلت تحویل کتاب آنها دیر شده است به این مناسبت جریمه دیرکرد کتاب بخشوده می‌شود که این بخشودگی با بازگشت اصل کتاب به کتابخانه تا ۲۸ اسفند اعمال خواهد شد.

حسین زاده افزود: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای عضویت می‌توانند سه‌شنبه ۱۷ اسفند در اهواز به صورت حضوری زمان برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پارک ساحلی روبه روی کتابخانه مرکزی خوزستان عضویت رایگان و کارت عضویت دریافت کنند.

وی گفت: به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها کاروان دانایی و اجرای برنامه‌های قصه گویی و کتابخوانی، نقاشی، شاهنامه خوانی، نقالی با حضور جمعی از مسوولان ، ورزشکاران ، هنرمندان و شعرای مطرح  استان برگزار می‌شود.

استان خوزستان دارای ۲۲۴ باب کتابخانه با بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب در ۱۰ رده موضوعی است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا