اخبار ورزشی

عصبانیت گلر PSG بابت غیبت برابر رئال مادرید

عصبانیت گلر PSG بابت غیبت برابر رئال مادرید

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن، پس از غیبت در ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن برای بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت عصبانی شده و گله خود را به گوش مائوریسیو پوچتینو نیز رسانده است. خود کیلور ناواس معتقد بود با توجه به سسابقه درخشان و قابل توجه حضور در ترکیب رئال مادرید در سال های گذشته، او بهترین گزینه قرار گرفتن در ترکیب پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید بوده است. 

با این حال سیاست ادامه دار مائوریسیو پوچتینو مبنی بر استفاده از سیستم چرخشی درون دروازه در لیگ قهرمانان اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را نداد و در نهایت جیجی دوناروما در ترکیب ثابت قرار گرفت. همچنین در واقع اشتباه عجیب این سنگربان ایتالیایی روی صحنه درگیری با کریم بنزما بود که منجر به گل اول لوس بلانکوس و در نهایت صعود این تیم به دور بعدی شد. تا پیش از این صحنه به نظر می رسید پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بوده و حتی می تواند به گل های بعدی نیز دست پیدا کند، اما غفلت دوناروما به کلی شرایط را تغییر داد.
نشریه اکیپ مدعی شد کیلور ناواس پیش از شروع این دیدار احساس می‌کرد که باید در اولین بازگشت خود به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بعد از جدایی از رئال مادرید، از شرایط بهتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن برخوردار است. اما مائوریسیو پوچتینو چنین عقیده ای نداشت و در نهایت این دروازه بان کاستاریکایی از روی نیمکت شاهد شکست عجیب تیمش در خانه رئال مادرید و حذف زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا بود. البته ناواس دیروز در دیدار مقابل بوردو در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما به نظر در حال حاضر نه او و نه دوناروما از شرایط راضی نبوده و امیدوار به تغییر اوضاع برای فصل بعد هستند.
بیشتر بخوانید
دیدار صمیمی علی دایی با محمدرضا گلزار/عکس
هدیه زیبای یک ایرانی به باشگاه پورتو/عکس
طارمی از هیچ گل ساخت!/عکس
251253

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا