اخبار ورزشی

عصبانیت سرمربی الاهلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایران

عصبانیت سرمربی الاهلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایران

به گزارش خبرگزاری recive؛ پیتسو موسیمانه سرمربی تیم پرطرفدار الاهلی مصر در هنگام پاسخ به سوال خبرنگار recive، روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی رده بندی جام باشگاه های جهان در استادیوم آل نهیان شهر اوظبی، به شدت خشمگین شد. او با اشاره به نا امیدی خودش، گفت: بالا بردن جام قهرمانی چندان مهم نیست، مگر چند تیم بزرگ اروپایی این جام را به خانه برده اند.
خبرنگار recive در کنفرانس خبری، پرسید: ما می‌دانیم میلیون ها نفر در مصر و آفریقا با عشق به فوتبال و تیم الاهلی زندگی می‌کنند و در تمام لحظات شما را حمایت کردند. همچنین می دانیم که طرفداران ۵۰ درصد موفقیت هر تیم هستند. پیام شما برای هوادارنتان که ممکن است از این نتیجه نا امید شده باشند آن هم در شرایطی که سال هاست در این تورنمنت شرکت می‌کنید ولی نتوانستید قهرمانی را به دست آورید، چیست ؟
پیتسو موسیمانه در پاسخ به این سوال باعصبانیت گفت: من نمی دانم درست فهمیده باشم اما … ما هم نا امید شدیم، ما دوست داشتیم که به هواداران الاهلی که حمایتمان کردند جام را تقدیم کنیم. اما واقعیت اینه که، آیا واقعا به دست آوردنش آسان است! بله همه چیز امکان پذیر است؛ هر چیزی در زندگی امکان پذیر است و شما مسابقه می دهید چون اعتقاد داری که پیروز میدان می شوید. هر مسابقه ای! اگر از الهلال هم بپرسید به شما خواهند گفت که مطمئن بودند در مسابقه مقابل چلسی برنده خواهند شد. همه چیز امکان دارد. اما خب می توانیم واقعیت را هم ببینیم و بگوییم گرفتن جام باشگاه های جهان یک پروسه است.  بیایید در مورد باشگاه های بزرگ جهان صحبت کنیم. چند بار این تیم ها قهرمان جام باشگاه های جهان شدند؟ چند بار لیورپول قهرمان جام باشگاه های جهان شده ؟ چندبارپاری سن ژرمن که بزرگ ترین بازیکن های جهان را دارد، قهرمان جام باشگاه های جهان شده ؟ اگر ما باختیم، چند بار آن ها برنده شدند ؟ اصلا چند بار در این تورنمنت شرکت کردند و قهرمان شدند؟ ما هفت بار به این تورنمنت آمدیم، اگر من اشتباه می کنم بپرسید؛ هفت بار، ماشاالله! فقط با تیم های بزرگ دنیا مقایسه کنید! چند بار به این تورنمنت آمدند؟ سرمربی های بزرگ! سرمربی های بزرگ چند بار به این مسابقات آمدند؟ ما فقط متواضع بودیم و بار ها و بارها تلاش کردیم. هواداران الاهلی می‌داند که ما می‌خواستیم قهرمان این رقابت ها باشیم و جام را کاپیتان تیم به بالای سر ببرد. ما در واقع این جام را بدست گرفتیم. قهرمان شدن یک پروسه هست.
موسیمانه خطاب به خبرنگار recive گفت: من فکر می کنم شما می توانید بروید و از باشگاه لیورپول، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن بپرسید! آن ها نمی توانند اینجا باشند ولی ما هستیم !

مصاحبه: سحراستادرحیمی

بیشتر بخوانید:
افشای تغییرات لیگ قهرمانان آسیا؛ همه چیز به ضرر ایرانی‌ها
دوپینگ ورزشکار ایرانی تایید شد
خط‌ونشان سرمربی الهلال برای چلسی؛ منتظر فینالیست شدن هستیم
۲۵۳ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا