اخبار ورزشی

عذرخواهی بونوچی از هواداران بابت اخراجش/ من از شما عصبانی‌ترم

خبرورزشی –

لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از باخت ۲ بر یک این تیم مقابل اسپانیا در شهر میلان در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، از هواداران عذرخواهی کرد.

مدافع یوونتوس در دقیقه ۴۲ بازی با دریافت کارت زرد دوم به خاطر قرار دادن آرنجش روی گردن سرخیو بوسکتس هنگام پرش برای زدن یک ضربه سر اخراج شد. او کارت زرد اولش را هم به خاطر اعتراض به داور گرفته بود. ۱۰ نفره شدن ایتالیا کار این تیم را برای جبران گل خورده سخت کرد و چند دقیقه بعد اسپانیایی‌ها گل دوم را هم به ثمر رساندند.

بونوچی که سرمربی‌اش روبرتو مانچینی هم از عملکرد او چندان راضی نبود در پایان بازی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «من از همه شما عصبانی‌ترم و اول از همه از دست خودم. متأسفم و از همه شما عذر می‌خواهم اما ایتالیا دوباره از جای خود بلند خواهد شد و از همیشه قویتر خواهد بود.»

اخراج لئوناردو بونوچی؛ ایتالیا - اسپانیا (نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا 2021)

آتزوری حالا باید خودش را برای بازی در دیدار رده بندی مقابل بازنده بازی امشب تیم‌های فرانسه و بلژیک آماده کند. دومین بازی مرحله نیمه نهایی امشب از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار خواهد شد.

پیش از بازی دیشب، آخرین باخت ایتالیایی‌ها در تمامی رقابت‌ها به ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ برمی‌گشت. این تیم ۳۱ بازی از ۴۳ بازی‌اش زیر نظر روبرتو مانچینی را برده است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا