ایلام

عدم قطعی گاز در صورت صرفه جویی مشترکین دهلرانی

اردشیر چشمه‌چاهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری recive در ایلام در پاسخ به سوال خبرنگار recive مبنی بر علت قطع نشدن گاز مشترکین گاز خانگی دهلران، با وجود اطلاع رسانی‌های قبلی این شرکت مبنی بر قطع گاز طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه بیان کرد: در حال حاضر گاز صنایع، CNG، کارخانجات، مرغداری‌ها و سایر مراکز پر مصرف در شهرستان دهلران قطع شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط همکاران ما در شرکت انتقال گاز مقرر شد روند تعمیرات خط لوله کمی طولانی‌تر شود تا در حد امکان قطعی گاز را برای مشترکین خانگی نداشته باشیم.

روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: بعد از هر بار قطع کردن مقطعی گاز دهلران، درون خط لوله به اندازه‌ی مصرف ۲۴ ساعت مشترکین خانگی گاز باقی می‌ماند که اگر مشترکین خانگی صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند، قطعی گاز برای مشترکین شهری اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه مشترکین در مصرف گاز صرفه جویی کنند ادامه داد: از هم استانی‌های عزیزمان در شهرستان دهلران تقاضا داریم تا برای جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی طی روزهای تعمیرات از وسایل گاز سوز پرمصرف مانند آبگرمکن تا حد امکان استفاده نکنند تا همانند روزهای گذشته قطعی گاز برای مشترکین خانگی در این شهرستان رخ ندهد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا