همدان

عبور از گردنه‌های انقلاب با نقش آفرینی مردم محقق می‌شود/ جوانان محور کار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع معلمان با بیان اینکه همه ارکان انقلاب به کلمه مقدس بسیج و بسیجی وابسته است اظهار کرد: اگر عزم راسخ بسیجیان یعنی مردمی که همه‌ هستی خود را وقف انقلاب کردند، نبود انقلاب به این جا نمی‌رسید و چنین دستاوردهای بزرگی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هرکسی امروز عنوان بزرگ بسیجی را می‌خواهد باید تکلیف خود را در آستانه گام دوم بیابد و به آن عمل کند ادامه داد: انقلاب اسلامی برای احیای مجدد اسلام ظهور کرد تا حاکمیت دین خدا را محقق کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم  با تأکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند نور خدا را روی زمین خاموش کنند اما خدا اراده کرده نور خود را گسترش دهد مطرح کرد: انقلاب می‌خواهد حرف و قانون خدا در ایران پیاده شود و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها دو مرحله از پنج مرحله تشکیل حکومت اسلامی را طی کرده‌ایم ادامه داد: امروز تنها تثبیت نظام، حفظ اقتدار و انتقال پیام ایستادگی و پایداری به ملت‌های مبارز و جبهه مقاومت رخ داده است هرچند این موارد نیز در شرایط کنونی جهان دستاورد کمی نیست.

جعفری با تأکید بر اینکه با وجود مشکلات بستر رشد و حرکت انقلاب فراهم و تثبیت شده است بیان کرد: رهبری گام دوم را بیان کرد‌ه‌اند که باید در این زمینه ورود کرد زیرا در این مرحله نقش آفرینی برای انقلابیون و بسیجیان متفاوت است.

وی با بیان اینکه جوامع زمانی به سمت انقلاب و حرکت آن کاملا امید می‌بندند که جامعه ما یک الگوی اسلامی و نمونه تبدیل شود اظهار کرد: در تمام عرصه‌ها هنگام عبور انقلاب از گردنه ها نقش مردم نقش تعیین‌کننده و معیار بوده و باید دوباره این نقش تقویت شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم با این اینکه معلمان به عنوان حلقه‌های میانی باید در جوانان ایجاد انگیزه کنند تا آنها نیز مردم را در عرصه مختلف فرهنگی و اجتماعی به میدان بیاورند گفت: برای تحقق چنین هدفی باید جوانان محور کارها شوند.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا