سلامت

طرح پایش سلامت باروری بانوان در قم اجرا می‌شود

به گزارش پنج‌شنبه شب روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد قم، هفته سلامت بانوان همه ساله در آخرین هفته مهرماه برگزار می شود و در سال جاری با توجه به اینکه با شیوع کووید ۱۹ مواجه هستیم موضوع اصلی، مدیریت این بحران توسط زنان در جامعه و خانواده در نظر گرفته شده است.  

گزارش حاکیست: عبارت زنان، مدیریت اطلاعات و ارتقای سواد سلامت در بحران کرونا شعار ۲۴ مهر، زنان، مدیریت سلامت روان خود و خانواده در بحران کرونا شعار ۲۵ مهر، زنان و مدیریت زندگی سالم در بحران کرونا شعار ۲۶ مهر، زنان و سلامت اجتماعی در بحران کرونا شعار ۲۷ مهر، زنان و سلامت باروری در بحران کرونا شعار ۲۸ مهر، زنان و واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ شعار ۲۹ مهر و عبارت زنان و مدیریت سلامت خانواده به عنوان شعار آخرین روز مهرماه در نظر گرفته شده است.

گزارش می‌افزاید: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم نیز با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد طرح پایش سلامت باروری بانوان را به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان اجرا می‌کند.

در ادامه خاطرنشان شده است: در این طرح بانوانی که در بازه زمانی ۲۷ مهرماه تا سه آبان‌ماه برای نخستین بار به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان مراجعه می‌کنند، با ۴۰ درصد تخفیف، سلامت باروری خود را پایش و یا روند درمان را آغاز خواهند کرد.

در پایان یادآور شده است: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به وسایت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم به نشانی www.rooyaivf.ir برای دریافت نوبت الکترونیکی اقدام کنند و یا جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح با شماره ۳۱۶۲۱ و پیش شماره ۰۲۵ با این مرکز فوق تخصصی تماس حاصل نمایند./
 

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا