مازندران

طرح های تولیدی روستاهای مازندران برای رونق اشتغال اجرایی شود

طرح های تولیدی روستاهای مازندران برای رونق اشتغال اجرایی شود

به گزارش recive از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری مرکز استان، اظهار داشت: حرکت تولید درسال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و با ارائه طرح‌های مختلف و بویژه کمک تعاونی‌ها از طریق رونق تولید در روستاها محقق می شود.

وی افزود: باید از اقدام شجاعانه دلیرمردان سپاه و نیروهای مسلح در پاسخ دادن مناسب به رژیم اسرائیل قدردانی کرد. استکبار بداند که ایران اسلامی زیربار زور نخواهد رفت.

محمد علی نوبخت، فرماندار ساری نیز از دلاوران سپاه پاسداران به دلیل نشان دادن موقعیت استراتژیک ایران در خاورمیانه با سیلی زدن بر رژیم جعلی و کودک کش اسراییل قدردانی کرد و افزود: هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب به دوران اضمحلال و فروپاشی نزدیک شده است.

وی همچنین از مسئولان انتظامی، اجرایی و امنیتی به واسطه تامین امنیت و برگزاری سالم و بدون تنش انتخابات قدردانی کرد و افزود: مردم همواره پای ارزش های نظام بوده و تابع محض ولی فقیه زمان خود هستند.

نوبخت افزود: در ماه اردیبهشت مناسبتهای فراوانی را در پیش رو داریم که در تلاش هستیم با همکاری مدیران و اعضای شورای اداری و دیگر مرتبطین به نحو مطلوبی برگزار شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا