سمنان

طرح شهید همت؛ راهی برای توانمندسازی آموزگاران دورۀ ابتدایی

طرح شهید همت؛ راهی برای توانمندسازی آموزگاران دورۀ ابتدایی

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،احمد رحیمی رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان با اعلام این توضیح، گفت: این طرح هم زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز اجرا می شود. برای تحقق این موضوع تعدادی از آموزگاران استان در دوره‌هایی که در سطح ملی، از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و زیر نظر مؤلفان کتاب‌های درسی تشکیل شد، شرکت کردند و در حال حاضر این افراد به عنوان مدرس قرار است آموخته های خود را به جمع دیگری از آموزگاران به عنوان مدرسان میانی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان منتقل نموده و درنهایت این زنجیرۀ انتقال مفاهیم به جمع بزرگ‌تری از آموزگاران مدارس ابتدایی استان ختم شود.
وی افزود: تمامی دوره های مربوط به طرح شهید همت به صورت حضوری و در 2 قطب شرق و غرب استان برای مخاطبان برگزار می‌شود. رحیمی با بیان اینکه متناسب با شرایط استان، برای هریک از شهرها سهمیه‌ای درنظر گرفته شده تا انتقال مفاهیم مدنظر این طرح در سطح شهرها به شایستگی انجام شود، اظهار کرد: علاوه بر آموزش مهارت برنامه‌نویسی و شایستگی‌های دیجیتال، مدرسان معرفی شده در شهرهای استان به بازآموزی قرآن و فارسی(دوره اول ابتدایی)، ریاضی(دوره دوم ابتدایی)، هدیه های آسمان(پایۀ سوم) و علوم تجربی(پایۀ چهارم) خواهند پرداخت.
گفتنی است: 105 مدرس در روزهای 15 تا 23 دی ماه جاری به صورت حضوری در دو قطب شرق و غرب استان، عهده دار پیشبرد رویکرد نوین معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در زمینه توانمندسازی معلمان دورۀ ابتدایی استان هستند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا