اخبار استانها

طرح سنجش سلامت نوآموزان لرستانی از ابتدای تیرماه اجرا می شود

طرح سنجش سلامت نوآموزان لرستانی از ابتدای تیرماه اجرا می شود

به گزارش recive لرستان ، رضا عزتی در جلسه ستاد سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: از 22 خردادماه نوبتگیری سنجش سلامت نوآموزان شروع و اجرای طرح در22 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت اطلاعات به صورت الکترونیکی می باشد اظهار داشت: اولیا با حضور در مدرسه ثبت نام نوآموز خود برگه نوبت مراجعه به پایگاه سنجش خود را دریافت کنند.

عزتی با اشاره به اینکه بیش از 36 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در طرح سنجش شرکت خواهند کرد افزود: طرح سنجش سلامت با هدف سنجش، غربالگری و تعیین جایگاه یادگیری نوآموزان در استان اجرا می شود وشناسایی، تشخیص و ارجاع بهنگام اختلالات به مراکز تخصصی موجب افزایش بهبود کیفیت یادگیری خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: نکاتی از جمله نحوه برخورد مناسب با نوآموزان و والدین آنان، تجهیز کامل اتاق سنجش(بینایی، شنوایی، جسمانی و…) و انتظار، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سایر موارد مشابه جزو اولویت های ما جهت نظارت بر این طرح می باشد.

گفتنی است این جلسه با حضور نماینده استاندار، نماینده اداره کل بهزیستی ، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، مدیر آموزش و پرورش استثنایی و سایر اعضا برگزار شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا