سمنان

طرح «باهم بخوانیم» موجب افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان می‌شود

طرح «باهم بخوانیم» موجب افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمناناستان سمنان، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به همراه سید علی موسوی دهیار روستای مومن‌آباد؛ و زهرا مومن‌آبادی مسئول کتابخانه شیخ محمود مزدقانی روستای مومن‌آباد؛ با حضور در مجتمع آموزشی بصیرت این روستا، از نفرات برگزیده شرکت‌کننده در این طرح تقدیر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن بازدید از کلاس‌های درسی و گفتگو با مربیان و مدیر این مجتمع آموزشی، درباره تأثیرات طرح «باهم بخوانیم» بر کودکان و نوجوانان گفت: طرح «باهم بخوانیم» یکی از طرح‌های ثمربخش برای مناطق محروم روستایی و عشایری به‌حساب می‌آید و با استقبال فراوان کودکان و نوجوانان مومن‌آباد مواجه شده است و موجب تقویت و افزایش اعتمادبه‌نفس در آن‌ها می‌شود.

محمد طاهریان در ادامه یادآور شد: بسیاری از دانش‌آموزانی که عضو کتابخانه‌ها بودند با آگاهی یافتن از این طرح به دوستان و همکلاسی‌های خود اطلاع‌ دادند که همین امر باعث افزایش میزان عضویت کتابخانه‌ها در این مناطق شد. همچنین مدارس و آموزش پرورش نقش مؤثری در معرفی این طرح داشتند؛ درنتیجه کودکان بسیاری به واسطه‌ی این طرح عضو کتابخانه‌ شدند.

گفتنی است: سما مومن‌آبادی، ثنا مومن‌آبادی، نیایش شهری، ریحانه ترابی، فاطمه زهرا مومن‌آبادی، فاطمه عبدالرحیمی، زهرا محمدی، مائده مومن‌آبادی، مائده غایتی، یسنا چریکی، رقیه مومن‌آبادی و فاطمه زهرا سلمانی نفرات برگزیده طرح «باهم بخوانیم» روستای مومن‌آباد بودند

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا