قزوین

ضرورت واکسیناسیون دوز سوم کرونا برای مشاغل پرخطر

ضرورت واکسیناسیون دوز سوم کرونا برای مشاغل پرخطر

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین، گفت: بی‌تفاوت بودن برخی از مجموعه‌ها و فراموش کردن واکسیناسیون دوزهای سوم و چهارم برای مشاغل پرخطر به هیچ‌وجه مطلوب نیست و باید حساسیت این موضوعات برای تمامی مجموعه‌ها نهادینه شود.
او افزود: باید ضرورت استمرار واکسیناسیون کرونا در رسانه‌ها برای مردم نهادینه و دنبال شود و دستگاه‌های متولی هم بازرسی از اصناف و سازمان‌های دولتی را دنبال کنند تا بدین وسیله کرونا به شکل کامل ریشه‌کن شود.
کبیری گفت: اتحادیه‌ها و اصناف هم در زمینه نظارت باید ورود جدی تری داشته باشند و در صورت نیاز برخوردهای قضایی هم باید با متخلفان انجام شود.
او یادآور شد: در کنار اصناف، دستگاه‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش، علوم پزشکی، ورزش و جوانان، نظارت‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دنبال کنند تا مجددا درگیر پیک‌های بعدی کرونا نشویم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: هنوز در سراسر دنیا مردم درگیر این ویروس هستند و علی‌رغم رعایت نکات بهداشتی و واکسیناسیون این ویروس به طور کامل فروکش نکرده و نباید آن را فراموش کنیم.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا