اخبار استانها

ضرورت بکارگیری خلاقیت جوانان برای ترویج فرهنگ اقامه نماز

ضرورت بکارگیری خلاقیت جوانان برای ترویج فرهنگ اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز یکشنبه در دیدار با روسای ستاد اقامه نماز ۴ استان کشور اظهارکرد: در موضوع نماز باید با ظرافت و دقت نظر عمل کرد و از کلیشه ها عبور کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: رویکرد دولت انقلابی، عقلانی و خردمندانه است و در هرجا که عمل می کنیم باید به این موضوعات دقت کنیم.

اعلایی اظهارکرد: برای ورود به فضای عقلانیت و خردمندی باید از کلیشه ها عبور کرد و با استفاده ابتکارات و خلاقیت‌های نسل جوان به سمت اثرگذاری  بیشتر در جامعه رفت.

وی گفت: اقامه نماز چیزی فراتر از خواندن نماز است و وقتی نماز اقامه شود کاربری و بهره وری افزایش و فساد و رذیلت های اخلاقی در جامعه کاهش پیدا می کند که این همان نکته ای است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: اگر بخواهیم در اقدامات‌ از درایت، خلاقیت، هوشمندی و اخلاص به دور باشیم آن کار را انجام ندهیم بهتر است و به همین دلیل وظیفه مسئولان ستاد اقامه نماز بسیار خطیر و حساس است.

اعلایی اضافه کرد: برگزاری صرفا یک همایش برای بزرگداشت یک موضوع، کلیشه ای شده است که خروجی موثری ندارد و باید این سوال در ذهن خطور کند که آیا این بهترین روش ترویج نماز است یا روش‌های دیگری هم می‌تواند در دستور کار باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: برای ترویج نماز در جامعه یکی از راهکارهای پیشنهادی حمایت از ائمه جماعات موفق استان است، چراکه گاهی اوقات عملکرد یک امام جماعت موفق تأثیرگذاری بیشتری از برگزاری صرفا یک همایش دارد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا