اخبار استانها

صدور ۴۲موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری در قزوین

صدور ۴۲موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری در قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اعلام این خبر گفت: این تعداد موافقت اصولی طی سال۱۴۰۰ برای ایجاد تاسیسات گردشگری شامل هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، واحد پذیرایی بین‌راهی، مجتمع گردشگری ، مجتمع خدماتی‌رفاهی بین‌راهی و… با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای هزار و 483نفرختصاص یافته‌است.

او افزود: همچنین طی این مدت ۱۱مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۶۶نفر صادر شده است.

محمدی از صدور شش پروانه بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری در این مدت خبر داد و گفت: در سال۱۴۰۰ یک هتل‌آپارتمان، دو اقامتگاه بوم‌گردی، یک اقامتگاه سنتی، یک مهمانپذیر و یک مجتمع گردشگری کشاورزی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۶نفر به بهره‌برداری رسید.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین یادآور شد: در مدت یادشده همچنین ۲۵پروژه سرمایه‌گذاری برای اخذ تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره۱۸ به مبلغ ۸۵۰میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و دو فقره تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری به مبلغ هشت میلیاردریال به پروژه‌های سرمایه‌گذاری خانه زعیم و مهمانپذیر ولیعصر اختصاص یافته‌است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا